וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארומה של ארקדי דוכין

2.9.2007 / 9:20

רשת הקפה ארומה ישראל מפיקה תקליט ייחודי לארקדי דוכין בהשקעה של מיליון שקל. וזוהי רק ההתחלה

ארומה ישראל נכנסת לתחום הפקת התקליטים והופכת את מותג Aroma music bar ל- Label. הסנונית הראשונה של הרשת בתחום ההפקה הינה תקליט חדש של ארקדי דוכין, אשר יושק לאחר החגים בהשקעה של מיליון שקל. התקליט יכלול גירסאות לשירים של זמרים ידועים, אשר נבחרו על ידי ארקדי עצמו. בין השירים בדיסק - איפה את אהובה של יהורם גאון, אין מדינה לאהבה של צביקה פיק, שלח לי מלאך של משינה ועוד שירים של שסה ארגוב, שסה ארגוב, יהודה פוליקר ועוד.

בשלב ראשון התקליט יופץ באופן בלעדי בסניפי ארומה ישראל. רק לאחר שלושה חודשים יצא גם לחנויות המוזיקה.
נעם ברמן, סמנכ"ל השיווק ושותף בארומה ישראל ציין כי "בימים אלו אנו בוחנים שיתופי פעולה נוספים להפקות מקור ושיתופי פעולה ייחודיים שיושקו ברשת".

הרשת הקימה בימים אלו חברה משותפת עם בני מנשה, שכהן ב- 4 השנים האחרונות כסמנכ"ל המסחרי של הד ארצי, אשר תתמקד בפיתוח המותג למכירת להיטים, הפקות משותפות עם חברות התקליטים אמנים שונים ומכירת תוכן סלולרי.

בוגרי לורן היל

מותג Aroma Music Bar הושק לפני כשנה ומבוסס על המודל של מותג Hear Music שהקימה רשת סטארבקס בארה"ב, הנחשב כיום לבעל היקף מכירות הדיסקים הגדול ביותר בארה"ב. עד היום הושקו בו בבלעדיות דיסקים של אמנים כגון בוב דילן ולאחרונה אף של פול מקרטני.

תחת מותג ארומה מיוזיק בר של "ארומה ישראל" הושק בשנה האחרונה בבלעדיות תקליט האוסף של אביב גפן , ונמכרים בו במקביל מוצרים המובילים את מצעדי המכירות.
כמו כן נתנה הרשת לאחרונה חסות ראשית למופע של הזמרת לורן היל.

רשת ארומה ישראל מעסיקה כיום 3,000 עובדים ב 73 סניפים ברחבי הארץ. בשנת 2008 תפתח הרשת 15 סניפים נוספים .בחו"ל מפעילה הרשת 2 סניפים בארה"ב וסניף נוסף בקנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully