וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני - עכשיו הסרט

23.8.2007 / 10:37

העיתונאי אביעד פוהורילס מצלם בימים אלו סרט על כוכב מכבי תל אביב, אחריו הוא יעקוב בעונתו האחרונה בקריירה. אביתר דותן הוא המפיק

העיתונאי אביעד פוהורילס ממעריב מצלם בימים אלו סרט על אבי נמני. פוהורילס, מבכירי עיתונאי הספורט, החל לפני כחודש לעקוב אחרי כוכב מכבי תל אביב, מעקב שיימשך עונה שלמה וייתעד את עונתו האחרונה של אחד השחקנים המשפיעים ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי.

הרעיון לצלם את הסרט נולד עוד בעונת המשחקים הקודמת, 2006/7, כשעדיין לא היה ברור אם נמני ימשיך לשחק עונה נוספת או יפרוש. מרגע שנמני החליט להמשיך לשחק גם העונה, החלו פוהורילס וצוותו לעקוב אחר הקשר.

מפיק הסרט הוא אביתר דותן, אוהד מכבי תל אביב, ששיתף פעולה עם הקבוצה ובעליה לוני הרציקוביץ' בעמותת המכבים. חברת ההפקות של דותן היא שממנת בינתיים את הצילומים ושאר הדברים שכרוכים בסרט, בתקווה למכור אותו לאחד הערוצים, לכשהמלאכה תושלם. הצלמים הם דרור בכור ואלי 'בוזה' צורן.

"מבחינה קולנועית מדובר בסרט קצת קשה, כי לא מדובר באייל ברקוביץ', שאתה רק שם לו מצלמה וכבר יש לך סרט", אומר פוהורילס. "מדובר בבחור ביישן, שלקח לו זמן להבין את המשמעויות של סרט כזה. אני זה שקיים עם נמני את הראיון הראשון שלו עוד כשהיה חייל ואני כתבתי בידיעות אחרונות, כך שאני מכיר אותו טוב מאוד. לדעתי, מדובר בשחקן הכי משפיע בדור שלנו, בגלל הדברים שהוא עבר. הוא השחקן היחיד שאוהדים הצליחו להחזיר לקבוצה ממנה נזרק, וגם היום התפקיד שהוא ממלא במכבי תל אביב (שחקן וג'נרל מנג'ר בו זמנית - ח.א) הוא תקדימי. יש לנו כאן הזדמנות נדירה להגיע למקומות שלא הגענו אליהם עד היום. אנחנו מקבלים סיוע ממכבי ונמני לצורך הכנת הסרט. אני לא מתיימר לפענח את חידת נמני, אבל מקווה שכל אחד יוכל ללמוד משהו חדש עליו מהסרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully