וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנהג הפוגע 190 הרשעות תנועה קודמות

גידי ויניש

12.8.2007 / 0:27

אב ובתו בת ה-5 נהרגו כשמשאית פגעה במכוניתם ומחצה אותה, בכביש ת"א-ירושלים. הבוקר: דיון חרום במשטרה בעקבות גל התאונות

הקטל בדרכים ממשיך לגבות קורבנות. גבר בן 45 ובתו בת החמש נהרגו אמש בתאונת דרכים בין משאית למכונית פרטית בכביש ירושלים – תל אביב. בתאונה נפצעו באורח קשה גם האם, בת ה-30, ובנה בן השמונה. כוחות החילוץ שהגיעו למקום פינו את הפצועים לבית החולים "שיבא" בתל השומר וחילצו את גופות ההרוגים, שהיו לכודות מתחת למשאית.

מחקירה ראשונית של נסיבות התאונה עולה כי המשאית לא שמרה מרחק מהרכב הפרטי ומסיבה לא ברורה התנגשה בו. השוטרים שעצרו לחקירה את נהג המשאית הפוגעת גילו כי יש לו 190 הרשעות קודמות בעבירות תנועה.

זכי הלר, איש מגן דוד אדום שהגיע למקום התאונה, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "התמונה שהתגלתה בפניי הייתה מזעזעת, הגעתי למקום וראיתי את הרכב מחוץ כולו מתחת למשאית".

אתמול בבוקר נהרג הולך רגל בן 80 מפגיעת רכב פרטי ברחוב אלוף שדה ברמת גן. בצהריים נפצע רוכב אופנוע בן 30 כשהתהפך סמוך למצפה רמון.

בעקבות גל תאונות הדרכים בסוף השבוע, שגבה חיי אדם משבעה קורבנות, ייתכנס הבוקר דיון חרום בנושא. ראש אגף התנועה במשטרה ניצב אבי בן-חמו, זימן לדיון את כל ראשי היחידות במשטרת התנועה הארצית ואת סגל הפיקוד הבכיר של אגף התנועה. כך דווח בקול ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully