וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה הדיחה את מרציאנו

שרון נובק ועידן דורנר

2.8.2007 / 11:44

סיעת העבודה החליטה כי עם תום מושב הקיץ ייבחר יו"ר חדש לסיעה במקום מרציאנו. הוא נחשד בעבר בתקיפה במועדון, אך הסיבה הרשמית להדחה היא יחסיו המתוחים עם ברק

ח"כ [[יורם מרציאנו]] הודח היום מתפקידו כיו"ר מפלגת העבודה. סיעת העבודה החליטה הבוקר, על פי הצעתו של חבר הכנסת [[עמי אילון]], כי עם תום מושב הקיץ ייבחר יו"ר חדש לסיעה במקומו של מרציאנו. מזכ"ל המפלגה [[איתן כבל]] יחליף אותו וישמש יו"ר זמני לסיעה.

דובר סיעת העבודה אמר לוואלה! חדשות, כי ההצעה עלתה על רקע היחסים המעורערים בין מרציאנו לבין יו"ר המפלגה אהוד ברק, מאז נבחר לתפקידו. מרציאנו עצמו לא נכח בישיבה, אך דאג לשלוח מכתב לברק, בו ביקש שלא לבצע מחטף של הדחה. הדובר הכחיש קיום קשר בין ההחלטה לפרשיות בהן היה מעורב מרציאנו לאחרונה.

כהונה מלווה בפרשיות מביכות

את כהונתו של מרציאנו ליוו מספר פרשיות מביכות. הוא נחשד בעבירות תקיפה ואיומים כלפי מאבטחים וצלם במועדון "ריו" בהרצליה לפני מספר חודשים. בסרטי האבטחה נראה בין היתר, כי מרציאנו תוקף לכאורה את אחד המאבטחים בעת שניסה לצאת מהמועדון. מרציאנו גם נראה מאיים לכאורה על צלם, תוך שהוא מנופף באצבעו לעברו. מיד אחר כך קם אל הצלם חברו של מרציאנו וסטר לו. פרקליטות המדינה החליטה לסגור מחוסר ראיות מספיקות.

לפני מספר שבועות נעצר מרציאנו על ידי מתנדבים ממשטרת התנועה, לאחר שנהג בכביש מהיר סמוך לרמלה בעודו מתגלח. במהלך בדיקה שביצעו המתנדבים במסוף המשטרה, הם גילו להפתעתם כי לחובתו של מרציאנו יש 70 הרשעות תנועה קודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully