וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16.5 שנות מאסר על אונס ניצולת שואה

שרון נובק

15.7.2007 / 12:36

שוטר מג"ב בן 23 אנס וביצע מעשי סדום בבת 70, לאחר שפגע חזיתית ברכב, איים בנשקו על נוסעיו, וירה באוויר. הכל בבוקר אחד

מסע פשע של שוטר [[מג"ב]] צעיר, שביצע שרשרת של עבירות חמורות בבוקר אחד, יסתיים ב-16 שנות מאסר וחצי בפועל, ועוד שנתיים מאסר על תנאי. השוטר, בן 23 תושב ביר אל-מכסור, הורשע באונס וביצוע מעשי סדום בניצולת שואה בת 70, סחיטה באיומים, שיבוש הליכי משפט, ויריות באזור מגורים לאחר שגרם לתאונת פגע וברח. בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום את דינו.

מסע העבריינות של השוטר הצעיר החל לפני כשנה בשעת בוקר מוקדמת. הוא נהג ברכבו ופגע ברכב שבא מולו. הוא התכוון להמשיך בנסיעה, אך נוסעי הרכב בו פגע עצרו אותו, ודרשו ממנו את פרטיו. השוטר לא היסס להציג את תעודת השוטר שלו, ולשלוף את הנשק המשטרתי, תוך שהוא מאיים על הנוסעים ההמומים. כשעזבו האחרונים את המקום בבהלה, ירה השוטר שתי יריות באוויר.

השוטר המשיך בנסיעה ונתקל באשה בת 70 צועדת לצד הדרך. כשסירבה להתלוות אליו, הוא יצא מרכבו, תפס את האשה וגרר אותה לצד הכביש, הוא הכה אותה בראשה, אנס אותה וביצע בה מעשה סדום. לבסוף, נטש אותה חבולה ופצועה בכל גופה.

השופטות לא בחלו במילים חריפות נגד מעשיו של הנאשם, ובחרו למצות עמו את הדין. עם זאת, הן ציינו את עברו הנקי של הנאשם, ואת הודאתו בהזדמנות הראשונה, שחסכה מהמתלוננת את הטראומה של מתן עדות בבית משפט. כמו כן, הביע הנאשם חרטה על מעשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully