וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעצור אותם?

6.7.2007 / 8:15

ארגנטינה גברה 0:1 על פראגוואי משער של מסצ'ראנו, ונותרה היחידה עם מאזן מושלם, בדרך למפגש עם פרו ברבע הגמר. קולומביה-ארה"ב 0:1

ארגנטינה הפכה היום (שישי) לפנות בוקר לנבחרת היחידה בקופה אמריקה שמסיימת את שלב הבתים עם 100 אחוזי הצלחה, לאחר שגברה 0:1 על פראגוואי באיצטדיון בבארקיסימטו משער של חאבייר מאסצ'ראנו.

מאסצ'ראנו, קשרה של ליברפול שנכנס רק כמחליף, כבש את שערו הראשון של במדים הבינלאומיים בדקה ה-79 בבעיטה מצוינת. הניצחון הבטיח לארגנטינאים את המקום הראשון בבית ומנע מחניכיו של באסילה מפגש מסוכן עם מקסיקו. במקום זאת, ארגנטינה תפגוש ברבע הגמר את פרו.

פראגוואי, לעומת זאת, שסיימה שנייה בבית עם שש נקודות, תיאלץ היא לפגוש את המקסיקנים, במשחק הנוסף שייערך בלילה שבין ראשון לשני.

ארגנטינה ערכה שמונה שינויים בהרכב לעומת המשחק האחרון, והתקשתה להכניע את ההגנה הצפופה של פראגוואי. קרליטו טבז ורודריגו פלאסיו פגשו פעמיים את הקורה, לפני שמסצ'ראנו שם קץ לתסכול.

"אני לא רגיל להבקיע", אמר בסיום כובש שער הניצחון, "אבל חשוב יותר שניצחנו וששיחקנו טוב". "הם התגוננו עם שמונה ותשעה שחקנים", תירץ בסיום המאמן הארגנטיני אלפיו באסילה, "היינו ראויים לניצחון".

מוקדם יותר הלילה הצילה קולומביה מעט מהכבוד שלה, לאחר שגברה 0:1 על ארה"ב וסיימה את הטורניר עם שלוש נקודות. האמריקאים, לעומת זאת, הולכים הביתה עם שלושה הפסדים, לשמחתם של הוונצואלנים והוגו צ'אבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully