וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוללו קברי הוריו של חולדאי

אלמונים ריססו כתובות נאצה נגד ראש עיריית תל אביב בבית הקברות בקיבוץ חולדה. מטה המאבק מגנה: ”המעשים אינם מייצגים את רוחנו”

בגלי צה"ל דווח כי הלילה (בין שני לשלישי) חוללו קברי הוריו של ראש עריית תל אביב, רון חולדאי, בקיבוץ חולדה. על הקברים רוססו הכתובות "חולדאי, אתה הבא בתור", "מי שמתעסק עם אוסישקין מת", ו-"תיזהר משער חמש". מדובר בהחרפה חמורה בפעולות האלימות כנגד הריסת האולם המיתולוגי של הפועל תל אביב, למענה פועל חולדאי. כזכור, בשבוע שעבר נשרף רכב בסמוך לאולם אוסישקין בעת הפגנת אוהדים במקום.

משטרת מרחב שפלה פתחה בחקירה ובפעילות מודיעינית בעניין. מפקד תחנת רחובות שהגיע למקום אמר כי הוא רואה במעשה ארוע חמור וחריג ביותר.

רון חולדאי הגיב בזעם לאירוע בראיון לגלי צה"ל: "היתה בתקופה האחרונה אלימות גוברת והולכת, והגיבוי שנתנו לדבר הזה היה של 'אלימות זה מאבק לגיטימי'. וזאת הבעיה בציבוריות של מדינת ישראל. אני רואה איך זורקים רימון על ראש עיר, אני רואה איך דמם של ראשי ציבור הפקר ואת היחס לציבוריות במדינת ישראל. ואחר כך מתפלאים שקורה מה שקורה. רבותי, האחריות להתנהגות הציבורית היא על כולנו. לא יכול להיות שנמשיך לקבל גילויים של אלימות כמשובות נעורים".

"הריסת אוסישקין לא מעוררת כל כך הרבה התנגדות", המשיך חולדאי. "זה קומץ קטן של אוהדים שמייצר רעש גדול ומקבל יותר מדי התייחסות. היה כאן נסיון ללבות יצרים שהביא בסופו של דבר למצב שהמשטרה ממליצה לי לקחת שמירה על עצמי. ולא מהבוקר. השומרים היו אצלי יום ושלחתי אותם הביתה. אני מרגיש שאני יכול להסתובב בעיר שלי לא מאויים. אני לא צריך את הצילומים מבית הקברות, אני ומשפחתי חזקים מאוד. ננקה את הקברים ונחזור לשגרת יומינו. הכתובת הזאת היתה על הקיר, ואני מציע לכל אחד להסתכל במראה של עצמו".

ראשי מטה המאבק נגד הריסתו של אוסישקין הוציאו הודעה על פיה "מטה המאבק מגנה בכל תוקף מעשים כגון אלו. להבדיל אלף אלפי הבדלות במשך שנה וחצי ניהלנו מאבק דמוקרטי נקי ויפה, מאבק של בלונים פרחים ואהבה אשר נענה בשליחת מאבטחים ובריונים לאיים ולהשתיקנו, וסירוב מוחלט לקיים עימנו דיאלוג. מעשי תסכול קיצוניים כגון אלו של מיעוט קטן אינם חלק מהמאבק ואינם מייצגים את רוח המאבק ומטרותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully