וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קצב חתם כדי להימנע ממשפט ארוך"

28.6.2007 / 16:19

לדברי מקורביו של הנשיא המתפטר, הוא הקשיב לעצת משפחתו והסכים לעסקת הטיעון. א', שהתלוננה נגדו ראשונה, תערוך מסיבת עיתונאים ב-17:00

א', המתלוננת הראשונה נגד הנשיא משה קצב, תקיים היום ב-17:00 מסיבת עיתונאים בתל אביב, שבה תגיב על החלטת היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז להגיע לעסקת טיעון עם הנשיא. ב"הארץ" פורסם כי א', שעבדה בבית הנשיא תמסור את גרסתה המלאה לתלונה נגד קצב, אך לא תחשוף את פניה.

קודם לכן אמרו מקורבי הנשיא קצב כי בשיחות עם בני משפחתו ועם יועציו המשפטיים הוא התעקש ללכת למשפט, אך החליט בסופו של דבר לקבל את עצת בני המשפחה ועורכי הדין לקבל את הסדר הטיעון ולהודות בסעיפים. זאת, מכיוון שהובהר לו שמשפט בעניינו צפוי להימשך כשלוש שנים. עוד אמרו מקורביו כי חומרת העבירות שקצב הודה בהן אינה עולה על ניסיון לנשיקה.

קצב חתם היום על עסקת טיעון עם פרקליטות המדינה. מחר יגיש קצב את התפטרותו מכהונת הנשיא ליו"ר הכנסת, דליה איציק. ההתפטרות תיכנס לתוקף תוך 48 שעות. ביום ראשון יוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בירושלים.

קצב לא ירצה מאסר בפועל ולא עבודות שירות, והעונש שיוטל עליו יהיה מאסר על-תנאי בלבד. הוא ישלם פיצויים לשתי מתלוננות נגדו - לאחת מהן ישלם קצב 35 אלף שקל, ולאחרת 15 אלף שקל. בהסדר הטיעון חזרה בה התביעה משני סעיפי האישום באונס ומרוב העבירות החמורות שנכללו בטיוטת כתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully