וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור חתם בעירוני נהריה

28.6.2007 / 13:09

אחרי 3 עונות בהפועל ירושלים, הגארד חתם לעונה אחת בשורות הסגולים. המאמן, אריאל בית הלחמי: "אני מקווה שברק פלג ישאר"

הגארד מתן נאור חתם לעונה אחת בעירוני נהריה. נאור (26, 1.95 מ'), ששיחק בשלוש העונות האחרונות בהפועל ירושלים, הינו הרכש השני של נהריה לקראת העונה הקרובה, לאחר שצירפה לשורותיה את הגארד אבי סוכר, והחתימה לעונה נוספת את הגארד סשה אוצ'וקוליץ'.

החתמתו של נאור מעמידה בספק גדול יותר את הישארותו של הקפטן ברק פלג בנהריה. פלג מקיים מו"מ עם שתי קבוצות בליגת העל, ועד סוף השבוע הצדדים אמורים להחליט אם הגארד ימשיך בקבוצה או לא.

מאמן נהריה, אריאל בית הלחמי, התייחס בראיון לאתר המנהלת לסוגיית פלג: "התרומה של ברק היא גם מעבר לכדורסל. הוא סמל של המועדון, ואנחנו מאוד רוצים שהוא ימשיך ועושים מאמצים גדולים כדי שזה יקרה. אני מאוד מקווה שברק ישאר איתנו".

בית הלחמי דיבר גם על עזיבתו של עמית בן דוד אחרי 4 שנים בעין שרה: "חשבתי שהקבוצה צריכה סוג של רענון, וגם עמית צריך שינוי אוירה ולכן קיבלתי את ההחלטה לא להאריך את החוזה שלו. אני חושב שהוא יתרום בכל קבוצה שאליה יגיע".

בשבוע האחרון היה קיים ספק בנהריה אם הקבוצה תשחק ביורוקאפ בעונה הבאה, אך היו"ר עמרם זעפרן הודיע כי על אף הקטנת תקציב הקבוצה, הסגולים ישחקו במפעל האירופי. "אנחנו מעוניינים לשחק באירופה, ובשנה הבאה נשחק ביורוקאפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully