וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוש של אהבה

חן רוזנק

13.6.2007 / 10:49

ליוני בלוך לא נגמר הקראש על אפרת גוש? באלבומו החדש שובץ שיר מסתורי, המספר על התאבדות של אפרת כלשהי לצלילי השיר של גוש ”תמיד כשאתה בא”. צירוף מקרים משעשע? אנחנו חושבים שלא

לא צריך להשקיע יותר מדי תשומת לב בהאזנה לשיר "אחרי שאפרת התאבדה" של יוני בלוך כדי לשים לב שמשהו מוכר לנו. ממש מוכר. אם מטים את האוזן רק עוד קצת מבחינים שליין הפסנתר בסוף השיר הטעון זהה לחלוטין לזה שנטחן עד דק בגלגל'"צ, בשירה של אפרת גוש "תמיד כשאתה בא".

אם לוחצים על ריווינד מגלים ללא צל של ספק שצילה של הזמרת המדוברת מרחף מעל שירו של בלוך. לא מדובר כאן בגניבה מוזיקלית חס וחלילה, הרי יוני בלוך הוא זה שהלחין והפיק עבור גוש את כל שירי אלבום הבכורה. אז עולה השאלה מה כן יש כאן? יוני בלוך מעדיף להשאיר את התשובה בערפל.

"זה שם בשביל השיר לא כדי לגרום למישהו לחשוב משהו", מטפטף בלוך אינפורמציה ממודרת, "יש כאן השאלה של מוטיבים ומותר לי. אפרת מודעת לזה, הופענו ביחד עם השיר הזה כבר, וזאת לא בעיה מבחינתנו".

"היה לי בראש שיר אחר/ אבל לא.."

מעבר לצלילים, עליהם היה אחראי בלוך, גם מילות השיר, שחיבר יחד עם השותף הותיק ליצירה, ברק פלדמן, משחקות תפקיד בתעלומה. עם שורות כמו "היה שם בחור עם פסנתר שניגן והרס איזה שיר לא שלו/ היה לי בראש שיר אחר/ אבל לא.." ו- "אין לי כח/ לרצות לנסות להבין אותך/ מחר לא נהיה יותר כאן/ את ואני/ את ואני", לא פלא שהעניין גובר.

" זה שיר אישי אנשים יכולים לקחת אותו להשליך אותו על עצמם", אומר בלוך, שלקח על עצמו לאחרונה את תפקיד השופט הטוב והשנון ב"כוכב נולד 5" (ועושה זאת בחן יש להוסיף), ומשאיר אותנו לדמיין את השאר.

אפרת גוש, שמוציאה בימים אלה את אלבומה השני, "הסליחה ואני", העדיפה לא להגיב. האלבום השני של בלוך, "הרגלים רעים", יצא לחנויות היום. אולי עכשיו יתפוגג המיסתורין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully