וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: קמפיין לשחרור יגאל עמיר

19.4.2007 / 11:11

מיליונר אלמוני וקבוצה של פעילים בימין הקיצוני צפויים לעתור לבג"ץ: "אם ישוחררו רבי מחבלים, אז יש לשחרר גם את עמיר"

בעקבות הדיווחים על עסקת חילופי שבויים שנרקמת בין ישראל לחמאס, דורשים פעילי ימין לשחרר גם את [[יגאל עמיר]], רוצח ראש הממשלה [[יצחק רבין]]. לדבריהם, הם ידרשו זאת "במידה וישוחררו מחבלים עם דם על הידיים".

לדרישה זו צפוי להתווסף גם קמפיין פרסומי נרחב על שלטי חוצות ובעיתונים הגדולים, בו קורא "הוועד למען הדמוקרטיה" לשחרר את יגאל וחגי עמיר. הארגון לא הוצג בתקשורת עד כה. במסגרת הקמפיין יציג הוועד את דעותיו בעיתונים שמזוהים עם השמאל בארץ כמו עיתון "הארץ", ולאחר מכן ימשיך במאבק במישור המשפטי מול בית המשפט הגבוה לצדק. בגלי צה"ל דווח, כי מבדיקה שנעשתה מתברר שהיוזמה באה מכיוונו של מיליונר יהודי כבן 50, שמנהל את עסקיו בארצות הברית.

"שחרורו האפשרי של ברגותי"

המיליונר, שעד היום תרם בעיקר לעמותות במזרח ירושלים, הושפע מהפרסומים כי שמות כמו בכיר התנזים [[מרואן ברגותי]] עולים במסגרת עסקת חילופי השבויים ולכן החליט לפעול בנושא. הוא קיבץ סביבו מספר אנשים שמוגדרים כפעילי ימין קיצוני, ביניהם איתמר בן גביר, ברוך מרזל ואביגדור אסקין.

התורם האלמוני, וגם חלק גדול מאותם פעילים שלקחו חלק בפגישות, הבהירו שבצעדם אין בכדי להביע תמיכה במעשה הרצח של עמיר, אלא קביעה ש"אם ישראל מסוגלת לשחרר רבי מחבלים עם דם על הידיים, אין הצדקה להמשיך להחזיק את עמיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully