וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המורים לא ישותף ברפורמה

עידן דורנר

12.4.2007 / 0:03

באוצר ובחינוך החליטו לנהל מו"מ על רפורמה במערכת החינוך, ללא נציגי ארגון המורים, במחאה על השביתה. יו"ר הארגון: האוצר יוצר הפרד ומשול

משרדי החינוך והאוצר הודיעו, כי ינהל משא ומתן על רפורמה במערכת החינוך, ללא השתתפות נציגי ארגון המורים העל-יסודיים, ובהשתתפות נציגי הסתדרות המורים בלבד, בתגובה על העיצומים שנוקט הארגון, "המונעת מסיבות זרות שאינן רלוונטיות", לשון ההודעה.

יו"ר ארגון המורים העל-יסודיים רן ארז אמר לוואלה! חדשות, כי "משרד האוצר עושה כל שביכולתו כדי ליצור מצב של הפרד ומשול בין ארגוני המורים. הוא מנסה להראות למורים שלא כדאי להאבק על משכורתם. אנחנו, בניגוד להסתדרות המורים, לא קשורים לעופר עיני ואנחנו לא צריכים לקבל כל מה שהוא מחליט".

"אנחנו דורשים תוספת ייחודית למורים, על מנת שמשכורות המורים בישראל תהינה זהות למשכורת של שאר האקדמאים במשק", הוסיף ארז.

ארגון המורים העל יסודיים ישבית את הלימודים גם היום. במכתב ששלח אתמול מזכ"ל הארגון רן ארז למנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, נאמר כי אף שמשרד האוצר הבטיח משא ומתן אינטנסיבי, היו בחודש האחרון רק שלוש פגישות עבודה על הסכם עבודה קיבוצי חדש.

בקול ישראל דווח, כי בימים ראשון ושני לא יושבתו הלימודים בשל טקסי יום הזיכרון לשואה ולגבורה. עם זאת, המורים טוענים כי אם לא יימצא פתרון למשבר, הם ישובו וישביתו את הלימודים ביום שלישי, והם אף מאיימים בהחרפת המאבק.

הסטודנטים נערכים לשביתה ארוכה

גם מוסדות ההשכלה הגבוהה שבתו אתמול, זה היום השני. ארגוני הסטודנטים החליטו לפתוח בשביתה ללא הגבלת זמן, בדרישה שהממשלה תוסיף לתקציבי ההשכלה הגבוהה יותר ממיליארד שקל שקוצצו מהם בשנים האחרונות, ותיסוג מכוונתה להעלות את שכר הלימוד. הסטודנטים נערכים לשביתה ממושכת, שכוללת את כל האוניבסיטאות והמכללות.

(על מאבק הסטודנטים ראו ידיעה מקושרת)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully