וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זדורוב שחזר רצח אחר"

18.3.2007 / 17:25

כך טוענים הוריה של תאיר ראדה בערר שהגישו לפרקליט המדינה נגד ההחלטה שלא לחפש חשודים אחרים ברצח. "זדורוב לא ידע על סימנים מיוחדים שנמצאו על גופתה"

שמואל ואילנה ראדה, הוריה של תאיר ראדה, הגישו ערר לפרקליט המדינה ערן שנדר כנגד ההחלטה שלא להמשיך ולחקור כיוונים נוספים בפרשת הרצח של בתם. בערר מועלים נימוקים שונים לפיהם, אין זה סביר שרומן זדורוב, הנאשם ברצח, הוא הרוצח ויש לבחון מעורבותם של חשודים נוספים.

אחד הנימוקים שמעלה משפחת ראדה באמצעות עורכי דינה, משה ושירה מרוז, הוא שמחקירת המשטרה עולה שאין התאמה בין הודאותיו ושחזורו של זדורוב את הרצח אל מול הממצאים בזירה, ובכלל זה אופן ביצוע הרצח והסימנים שנמצאו על הגופה.

לדברי עורכי הדין מרוז, תאיר נרצחה בצורה יוצאת דופן ועל גופה נמצאו סימנים ייחודיים שאינם מתוארים בגרסתו של זדורוב. לטענתם, זדורוב אף לא נשאל על ידי המשטרה בנוגע לכך, וניכר הרושם שלמשטרה היה נוח להותיר את הדברים כמות שהם.

עורכי הדין סבורים כי עובדה זו מצדיקה את פתיחת החקירה מחדש מאחר שגרסתו של זדורוב מלמדת על כך שכלל לא נכח בזירת הרצח. בערר שהוגש לפרקליט המדינה נכתב כי "העובדה שבדיעבד לא הושג שום ממצא אובייקטיבי אמין מדברת בעד עצמה והיתה אמורה להוביל לנסיגה מהתפיסה הראשונית בדבר זהות האשם וחיפוש אחר חשודים אחרים".

השניים הדגישו, כי ניהול המשפט יימשך תקופה ארוכה והזמן שיחלוף יפגע בסיכויים למצות כיווני חקירה נוספים, במידה שזדורוב יזוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully