וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: שביתה בכל התיכונים בארץ

נעה נבט

22.2.2007 / 0:04

ארגון המורים העל יסודיים הודיע על "שביתת אזהרה" בת יום אחד. היו"ר רן ארז: לא נהסס להחריף את המאבק

ארגון המורים העל יסודיים הכריז אתמול על "שביתת אזהרה" בת יום אחד שתערך היום בכל התיכונים בארץ. השביתה תכלול את כל כיתות י', י"א, י"ב בחטיבות העליוניות בכל בתי הספר השש-שנתיים, וכיתות ט-י"ב בכל בתי הספר הארבע-שנתיים. בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים לא ישבתו.

בארגון המורים מוחים על העיכוב במשא ומתן מול משרדי האוצר והחינוך בעניין הדרישה לחתום על הסכם עבודה קיבוצי ורפורמה בתנאי שכרם והעסקתם של המורים.

יו"ר הארגון רן ארז, אומר ששביתת המחאה היא צעד ראשון בלבד. "שכר המורים מחפיר ומבייש, והפך לשכר הנמוך בסקטור הציבורי", אמר ארז לוואלה! חדשות. "לא ניתן יד להרס מערכת החינוך. המשא ומתן לא מקדם את הסוגייה, והחלטנו לנקוט בצעדים אופרטיביים במקום ניסיונות שכנוע.

"אם נראה שהממשלה לא מבצעת את מה שהיא מדברת עליו כל הזמן, ואם מס השפתיים לא יהפוך למעשים, נחריף את המאבק, ונשלב בו את ההורים, את הסטודנטים ואת המרצים. נגרום לאזרחים להבין שעובדים עליהם בעיניים".

במשרד האוצר הביעו תמיהה על החלטת הארגון לשבות בעיצומו של המשא ומתן. בקול ישראל דווח, כי באוצר אומרים שהמשא ומתן ידע עליות ומורדות, אך בסופו של דבר הוא נועד לשפר את רווחת המורים והתלמידים. גם מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבוהב קרא למורים לא לשבות. לדבריו, אפשר להשיג הסכם שיהיה מקובל על כל הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully