וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"אוטיסט" התגלה כעו"ד סוטה מין

6.2.2007 / 15:47

"כלבוטק" חושפת הערב פרשה חמורה של ניצול מיני והתחזות מתוחכמת שבה מעורב עורך-דין מוכר בן 50 מירושלים

התכנית "כלבוטק" חושפת הערב פרשת ניצול מיני חמורה. על פי תחקיר התכנית, התחזה עורך דין ירושלמי (ששמו צפוי להיחשף הערב) לאוטיסט, כשידידתו סיפרה לקורבנותיו, שהוא נפגע בתאונה וירש מיליונים לאחר מות הוריו. משהגיעו אליו הבנות, הן הבינו שבשביל "לעזור" לו הן יצטרכו גם להתפשט.

תחילתה של החקירה בתלונות של סטודנטיות, שסיפרו כי פרסמו באינטרנט מודעות, בהן ביקשו להשיג עבודה כעוזרות-בית או כשמרטפיות. אל הבנות פנתה אישה, שהציגה עצמה כפסיכיאטרית. היא סיפרה להן שהיא מטפלת באיש בן ה-33 יותר מעשר שנים. לדברי הרופאה, המטופל יתום מאב ואם וירש מיליונים מהוריו, לאחר שנהרגו בתאונה. הרופאה סיפרה לצעירות, כי בילדותו עבר הגבר התעללות מינית קשה בידי חיילות, ומאז הוא סובל מהפרעות קשות בתפקוד המיני.

"תלטפו ותחבקו אותו וגעו לו באבר המין"

הפסיכיאטרית הציגה לבנות שורה של דרכי טיפול בגבר שאותו הגדירה "אוטיסט" ונשמעה להן משכנעת מאד. היא ביקשה מהבנות לטפל בו באמצעות מה שהגדירה "אור-מוזיקה-ומגע" בניסיון להפחית אצלו את "עקומת הלחץ הנפשי", והציעה להן שכר גבוה מאד: 135 שקלים לשעת טיפול.

כאשר שאלו הסטודנטיות מה עליהן לעשות עם הגבר, השיבה להן הרופאה כי עליהן להזמין אותו לדירתן, להכין לו אוכל ומשקה ואחר-כך ללטף, לגעת ולחבק אותו. הבנות הסכימו, וטלפנו לצעיר שהציג את עצמו כ"אילן" או "אייל". הן מספרות שבמהלך הפגישה הראשונה הן נגעו בו קלות, חיבקו אותו וליטפו אותו.

לאחר המפגש טלפנה אליהן הרופאה וניסתה לשכנען להיפגש שוב עם ה"אוטיסט". הפעם, אמרה להן, תצטרכו להתפשט מולו, ולגעת לו באיבר המין. היא שכנעה אותן ארוכות אודות "ההשפעות הקוגניטיביות על התנהגותו של הצעיר כתוצאה מן הפגישה הראשונה, ועד כמה יכולות התוצאות להשתפר אם המגע יהפוך מיני יותר". הרופאה הבהירה לבנות כי הוא "אימפוטנט שאינו זוכר דבר, כך שתוכלו להרגיש נוח מולו".

"הפסיכיאטרית" וה"אוטיסט" נעלמים

חלק מן הבנות נענו לבקשתה של הרופאה ונפגשו שוב עם המטופל. אולם, לאחר שהמפגשים הפכו למיניים לחלוטין, הן הבינו שנפלו קורבן לתרמית מחרידה. בשלב הזה נעלמו הפסיכיאטרית והמטופל יחד עם ההבטחות לתשלום.

בעקבות התלונות והפניה ל"כלבוטק", הצליחה תחקירנית התכנית למצוא את החשודים בפרשה. היא פרסמה מודעה לבקשת עבודה באינטרנט, ובסופו של דבר הצליחה להתחקות אחר "הרופאה" ו"המטופל". בתום התחקיר התברר כי האיש הוא עורך דין מוכר בירושלים, בן חמישים, שהתחזה לאוטיסט והשיג בדרך זו חוויות מיניות עם צעירות רבות שחיפשו עבודה.

הסיפור המלא יפורסם הערב ב"כלבוטק", רשת ערוץ 2, 21:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully