וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר - בחירות בגבעתיים

1.1.2007 / 20:15

ראש העיר ב- 13 השנים האחרונות עזב ומחר יוכלו לבחור התושבים בין 4 מועמדים מקדימה, העבודה, הליכוד ומועמד עצמאי אחד

מחר יבחרו תושבי גבעתיים ראש עיר חדש. אפי שטנצלר, איש מפלגת העבודה, אשר אייש את המשרה ב- 13 השנים האחרונות עזב אותה לפני כחודשיים בכדי לעמוד בראש הקרן הקיימת לישראל. במשך כל הקדנציה הארוכה שלו לא איים איש על כיסאו והחיים בגבעתיים - עיר שמתאפיינת באיכות חיים גבוהה יחסית אשר רוב תושביה משתייכים למעמד סוציו אקונומי בינוני עד גבוה, התנהלו בשקט יחסי.

מערכת הבחירות בין המועמדים השונים סוערת. התושבים, קצת פחות בעניין. לאחרונה פרסמה המועמדת של מפלגת העבודה וראש העיר בפועל איריס אברהם את מספר הטלפון הנייד שלה על שלטי החוצות בעיר והזמינה את התושבים להתקשר אליה בכל בעיה בניסיון לעורר את מערכת הבחירות. מי שדווקא ניצלו את ההזדמנות והרימו טלפון היו חברי התכנית "מועדון לילה" בערוץ 2 שהעלו אותה לשידור חי.

המועמדת מטעם הליכוד טלי ארגמן, חברת מועצת העיר ומורה פרטית ללשון כינתה את אברהם הצעירה "חסרת ניסיון", ומועמד קדימה המשמש כסגן העיר בשנים האחרונות, ראובן בן שחר פרסם, כי שירותו הצבאי של המועמד העל מפלגתי יורם רן לא ידוע.

אז המועמדים נאבקים במרץ והתושבים, שלא רגילים למירוץ בחירות בעיר שלהם, מתעניינים במרוץ הזה קצת פחות. המתמודדים ודובריהם צופים אחוזי הצבעה לא גבוהים וחוזים סיבוב שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully