וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ סנה: המרמור הוא תשתית הטרור האמיתית

26.12.2006 / 8:54

סגן שר הביטחון סבור כי התוכנית להקלות לפלסטינים תסייע לסכל טרור עתידי. "אי אפשר לכלוא מליוני אנשים בבתיהם"

במערכת הפוליטית חלוקים הבוקר על ההקלות שתעניק ישראל לפלסטינים, הכוללות הסרת מחסומים בגדה המערבית.

לפי תוכנית משרד הביטחון, יינתנו הקלות בבדיקות שעוברים נוסעים ב-16 מחסומים ראשיים בגדה המערבית, והקלות במעבר סחורות ובידוקן בין הגדה לישראל ובין ישראל לגדה. כמו כן, יוסרו 27 חסימות (מכשולים פיזים) ברחבי הגדה.

ח"כ אפרים סנה, סגן שר הביטחון, אמר הבוקר לקול ישראל, כי יש צורך למצוא נקודת איזון "בין הצורך לסכל פיגועים לצורך לאפשר מרקם חיים נורמאלי ככל האפשר" לאוכלוסייה הפלסטינית. "אי אפשר לכלוא מליוני אנשים בבתיהם. מי שמחכה שלוש שעות במחסום כדי לנסוע לביקור משפחתי או לעבודה - המרמור שלו זו תשתית הטרור האמיתית", דברי סנה.

נשיא המועצה לשלום ולביטחון, האלוף במילואים דני רוטשילד, אמר במשדר שכדי לתת סיכוי לתהליך המדיני, יש לקחת סיכון מחושב. לדבריו, החזרת הכסף הפלסטיני לפלסטינים והסרת מחסומים שיעילותם מוטלת בספק, לא יפגעו בבטחון המדינה. הוא ציין עוד כי ישראל תוכל למלא בקלות את מכסות האסירים שישוחררו.

ח"כ אפי איתם, לעומתם, מזהיר כי ההקלות לפלסטינים הן מהלך חד צדדי שרק יחליש את אבו מאזן. איתם, חבר ועדת החוץ והביטחון, אמר כי המחוות וההקלות לא יביאו לשחרור גלעד שליט, המוחזק בידי חמאס, ואף יעודדו את חמאס להמשיך בטרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully