וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד תלמיד כיתה ח' שאיים על מורה

1.12.2006 / 17:10

המורה מת"א סיפר למשטרה כי התלמיד איים עליו שישרוף את ביתו ויפגע בבנותיו. התלמיד מכחיש ואומר: המורה היכה אותי

מורה מבית ספר בתל אביב התלונן לאחרונה במשטרה, כי שניים מתלמידיו מתנכלים לו. לטענת המורה אחד מהתלמידים נהג לאיים עליו והשני חיבל באופנועו. שני התלמידים בני ה-15 זומנו לחקירה במשטרה שם הכחישו את האשמות המורה. למרות זאת הוחלט להגיש כתב אישום נגד התלמיד המאיים.

בכתב האישום צויין, כי באחד המקרים אמר התלמיד למורה שישרוף את ביתו וניסה להפחיד אותו כשאיים כי "אתה לא תוכל לישון בלילה. תשמור על הבנות שלך, אל תתן להן יותר לצאת למטה לבד".
במקרה אחר טוענת עורכת דינו של המורה, כי התלמיד איים על המורה "כשהביט לעברו וסימן בידו תנועת שחיטה על צווארו, בכוונה להפחיד אותו". כשנשאל המורה בחקירתו מדוע מתנכלים לו תלמידיו אמר, כי הוא אינו יודע וכי "ייתכן והם לא מסמפטים אותי כמורה".

פרקליטו של התלמיד אמר לעיתון "זמן תל אביב", כי מרשו מכחיש את המיוחס לו. לדבריו, הקטין טוען שהמורה מתנכל לו מאחר שהוא עצמו נהג להכות תלמידים בבית הספר, וביניהם הנאשם. "תמוה בעיני כיצד לא חקרה המשטרה את המורה בחשד לעברה של תקיפת קטין. אני מקווה שבית המשפט יקבל את טענותינו, יזכה את הנאשם ואף יפנה למשטרה כדי לחקור את המורה" אמר פרקליטו של הנאשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully