וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראדי: סלע עדיין באזור תל אביב

26.11.2006 / 15:38

בתום הערכת מצב, אמר המפכ"ל כי אין בידי המשטרה מידע ממשי על מיקומו של האנס הסדרתי. עוד אמר, כי בריחתו של סלע מקורה בטעות. חיפושי המשטרה התמקדו באזור אשקלון

מפכ"ל המשטרה רב ניצב משה קראדי אמר אחר הצהריים, כי בידי המשטרה אין כל מידע ממשי העשוי להצביע על מיקומו של האנס הנמלט, בני סלע. הוא הוסיף, כי על פי ההערכות, סלע נמצא עדיין באזור תל אביב. בהערכת מצב של המשטרה אמר קראדי שככל הנראה בריחתו של סלע "מקורה בטעות, שלה לא היו שותפים". כך דווח בגלי צה"ל.

המשטרה איתרה בצהרים נוסע שנמלט ממונית באזור נתניה, לאחר שחיפושים אחריו נפתחו בשל החשד כי מדובר באנס הנמלט. נהג מונית תושב נתניה דיווח הבוקר כי הסיע נוסע הדומה לסלע מצומת בית ליד לכיוון נתניה. הנוסע נמלט מהמונית, אך אותר כעבור כמה שעות, והתברר כי לא מדובר בסלע. נהג המונית זיהה אותו כנוסע שנמלט מהמונית. בעקבות מציאתו של הנוסע הופסקו החיפושים באזור נתניה. בגלי צה"ל דווח, כי לפני זמן קצר שוחרר לביתו אותו אדם לאחר שאובחן כלוקה בנפשו.

עם זאת, כוחות משטרה גדולים מחפשים אחר האנס באזור אשקלון. הבוקר התקבל במשטרה דיווח של נהג הטוען שלקח בשעה 2:00 לפנות בוקר טרמפ אדם העונה על התיאור של סלע. לדבריו, רק בבוקר צפה בחדשות וגילה שמחפשים אחר האנס הסדרתי. במשטרה חוששים מפני האפשרות כי סלע יעבור לשטחי הרשות הפלסטינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully