וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארומה תתבע את סהר שפע ב-20 מ' שקל

גלי ברגר

16.11.2006 / 16:52

בעלי ארומה ישראל יתבעו את שפע על פגיעה במוניטין, לאחר שכינה עובדת בכלמוביל "אישה נחותה, כתם שחור ומטומטמת"

אבי שחר, נעם ברמן וירון ירקוני, המחזיקים ב-40% מארומה ישראל, הודיעו היום כי הרשת תתבע את סהר שפע על פגיעה במוניטין החברה בסכום של 20 מיליון שקל, אותם יבקשו לקבל בבית המשפט. בעלי ארומה הכריזו על כוונתם במסיבת עיתונאים, אולם בלט בהעדרו יריב שפע, אחיו של סהר.

סהר שפע, מבעלי רשת בתי הקפה ארומה, פירסם לשון הרע של עובדת חברת כלמוביל, מלי שלו, יבואנית כלי רכב מסוג מרצדס, כאשר הטיח בה את הדברים הבאים: "את רואה את צבע עורי? אני לבן ואת שחורה. אני אזיין אותך. הלבן הזה ילמד אותך לקח. את כתם שחור. את אשה שחורה ונחותה, את מטומטמת. את אפס, ואני מרוויח 800 דולר לדקה". כך קבעה השבוע סגנית נשיא בית משפט השלום בתל אביב, השופטת שושנה אלמגור, לפני מספר ימים.

גלי שפע, מנכ"ל רשת ארומה תל אביב, מסר בתגובה על מסיבת העיתונאים שערכו בעלי ארומה-ישראל, כי "ארומה ישראל מנסה לעשות שימוש ציני באירוע מצער שאינו קשור להתנהלות רשת ארומה תל אביב או זכייניה. בעלי ארומה ישראל מנסים להלך אימים על בעלי ארומה תל אביב במטרה לנסות ולממש את תוכניתם הישנה להשתלט על הרשת.

עוד אמר שפע: "הרשת אינה עומדת למכירה. נדע להתמודד עם האירוע המצער ברוח הערכים המאפיינים את הרשת. ארומה תל אביב תנהל שיח ישיר עם לקוחותיה ודוחה את המהלכים הציניים מצד מתחרה עסקי לניצול האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully