וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל צה"ל נפל לבור מדרום לחברון וחולץ במצב בינוני

החייל חולץ מהבור העמוק באזור ג'בל סינדס ע"י לוחמי יחידת 669 ופונה במסוק לבית החולים הדסה עין כרם, כשהוא סובל מחבלה בראשו ומשברים בגפיים. לא ברור כיצד ומתי הוא נפל

חייל צה"ל מחטיבת כפיר נפצע אמש (שבת) באורח בינוני כשנפל במהלך תרגיל שגרתי לבור עמוק באזור ג'בל סינדס, דרומית לחברון. כוחות הצלה גדולים הוזנקו למקום כדי לחלצו, ומסוק של חיל האוויר, שהוזנק לשטח כדי לסייע לאנשי ההצלה, פינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. החייל סובל מחבלה בראשו ומשברים בגפיים.

קצין הביטחון של קריית ארבע, אייל גלמן, הוא שירד ראשון אל הבור העמוק באמצעות חבלים, והגיע אל החייל הלכוד. גלמן דיווח לאנשי ארגון הצלה איו"ש שהיו מחוץ לבור כי הצעיר סובל מפגיעה בראשו ובמרפק, וכי הוא איתר אותו כשהוא בהכרה.

אמנון אמיר, מפקד שירותי הכיבוי ביהודה ושומרון, אמר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו דיווח על צעיר שנפל לבור בעומק של כשישה מטרים ונחבל בגבו". לדברי אמיר, צוותי החילוץ הורידו אל הבור חובש ורופא, שקשרו את החייל לקרש, והעלו אותו לגובה האדמה, לידי צוות חילוץ של יחידת 669.

עדיין לא ברור מה גרם לחייל למעוד וליפול לתוך הבור ולא ידוע כמה זמן הוא שהה בו. כמו כן, לא ברור אם הוא היה לבדו בעת שמעד באזור החשוך.

(עדכון ראשון: 21:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully