וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערבי שהותקף בצפת: אמרו לנו תסתלקו מהעיר שלנו

קובי דוד

15.12.2011 / 1:45

ארבעה סטודנטים ערבים הותקפו אתמול בערב על פי החשד על ידי חבורה של תשעה חרדים. "לא האמנתי שקיימת כזו שנאה כלפינו" אמר אחד מהם. שלושה נפצעו קל ופונו לבית החולים בעיר

ארבעה סטודנטים ערבים הותקפו אמש (רביעי) ככל הנראה על ידי תשעה צעירים חרדים, שזרקו לעברם אבנים בסמוך לתחנה המרכזית בצפת. הם נפגעו באורח קל ופונו לחדר המיון של בית החולים זיו בצפת. משטרת צפת עורכת סריקות לאיתור החשודים, שנמלטו מהמקום.

"לא האמנתי שקיימת כזו שנאה כלפינו", סיפר הערב סטודנט ממכללת צפת שהותקף בעת ששהה עם חבריו בגן העיר. "הם החלו לקלל אותנו מבלי שנעשה או נגיד שום דבר ואמרו 'ערבים מסריחים תסתלקו מהעיר שלנו. אתם הרסתם לנו את העיר'. "הם תקפו אותנו כי אנחנו ערבים וניסו לגרש אותנו מהעיר".

בשעות הערב המאוחרות יצאו ארבעת הסטודנטים, שלושה גברים ובחורה בגילאי 22 ו-21 לגן העיר של צפת. שני חובשי כיפה התקרבו אליהם והחלו לגדף אותם ולצעוק עליהם שיסתלקו מהגן. ארבעת הסטודנטים לא רצו לעורר את זעמם של שני הצעירים ועזבו את המקום.

אולם בזה לא הסתיים האירוע. כשהסטודנטים החלו ללכת לכיוון המעונות, שני הצעירים, על פי החשד, קראו לשבעה חברים נוספים שהצטיידו באבנים גדולות והחלו לעקוב אחרי הסטודנטים. חבורת הצעירים החלה לזרוק אבנים אל עבר הסטודנטים, הבחורה הצליחה להימלט, אך שלושת הסטודנטים נפצעו מיידוי האבנים. "זה היה מאוד מפחיד. הם התקרבו אלינו עם לבנה והחלו להכות אותנו ולזרוק עלינו אבנים", סיפר אחד הסטודנטים. "הם ממש התנפלו עלינו. כל שלושה חרדים הכו סטודנט אחד".

במהלך התקיפה הצליח אחד הסטודנטים להזמין את כוחות משטרת צפת שפתחו בסריקות אחר החשודים שנמלטו מהמקום. שלושת הסטודנטים הובהלו בית החולים עם חבלות בגב ובראש.

עוד בנושא:
בסביבת הרב אליהו לא נרתעים: "הוא נהג לפי ההלכה"
גירוש הערבים בצפת: "לפעול נגד הרבנים המסיתים"
בעל דירה מצפת גירש מביתו סטודנטים ערבים

לפניות לכתב: davidkobi@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully