וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-400 בני אדם השתתפו בריצת מחאה: "רצים שינוי"

המשתתפים יצאו לדרך משדרות רוטשילד, לכיוון נווה צדק, משם רצו צפונה עד לשדרות בן גוריון ואז חזרו למאהל. מארגני הריצה: "נרתמנו למען המאבק הכי צודק שהיה פה בשנים האחרונות". צפו

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

כ-400 בני אדם לקחו אמש (שלישי) חלק בריצת מחאה שארגן מועדון רצי תל אביב. לריצה הגיעו משתתפים מכל רחבי הארץ, והם יצאו לדרך משדרות רוטשילד, לכיוון נווה צדק, משם רצו ליד לחוף הים עד לשדרות בן גוריון ואז חזרו לשדרות רוטשילד.

מחאת האוהלים: כותרות אחרונות
רגב קונטס: "פקח שמפנה אוהלים ייזכר כקאפו"
לראשונה מאז פרוץ המחאה: עיריית ת"א פינתה אוהלים
צוות רוטשילד התכנס לדיון ראשון: "אירוע מרגש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר ביוזמה של כמה משוגעים לדבר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליאור כהן, ממארגני הריצה, אמר כי מדובר ביוזמה של כמה "משוגעים לדבר. נרתמנו למען המאבק הכי צודק שהיה פה בשנים האחרונות. אנחנו רצים במטרה לחזק את כל התושבים במאהלים". עדי שולמן, גם היא מגרעין היוזמים, אמרה לרצים ולקהל במקום כי "היה לנו חשוב לארגן את ריצת ההזדהות הזאת כדי להשתתף באירועים העוצמתיים שקורים בימים אלו במדינה - אנחנו רצים שינוי".

אתמול פינו פקחים של עיריית תל אביב מספר אוהלים במתחמי המחאה בשדרות בן גוריון ושדרות נורדאו בעיר. מספר פעילים ניסו למנוע את המהלך, אולם הפינוי התבצע ללא הפרות סדר. רק לפני כמה ימים אמר ראש עיריית ת"א רון חולדאי, כי "לאוהלים בתל אביב יש אורך חיים מוגבל, אך העירייה תתיר את הקמתם עד שהמחאה תסתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully