וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחצני מצוקה יותקנו במאות גני ילדים בארץ

גיל סימה

4.8.2010 / 18:06

איחוד גני הילדים חתם על הסכם עם חברת האבטחה "מוקד אנוש", לפיו זו תספק לחצני מצוקה ומוקד שירות טלפונים עבור מאות גני ילדים. "היתרון הוא היכולת לזמן כל בעל מקצוע וייעוץ בזמן אמת"

לקראת פתיחת שנת הלימודים בחודש הבא, חתמו היום (רביעי) איחוד גני הילדים וחברת "מוקד אנוש" על הסכם, לפיו תספק החברה שירותי חירום בעלות של חצי מיליון שקלים לארגון.

על פי ההסכם, החברה תספק לחצני מצוקה ותפעיל מוקד חירום דרכו יוזמנו גורמי ביטחון והצלה וכן בעלי מקצוע לתחזוקה שוטפת של הגנים. כיום, לחצני מצוקה קיימים רק בחלק מן הגנים, ובאמצעותם יכולה הגננת ליצור קשר ישיר עם המוקד, לקבל הוראות מיידיות במקרי חירום ולהמשיך ולתת את מלוא תשומת הלב לילדים.

איחוד גני הילדים מונה מאות גנים ברחבי הארץ, ולדברי חנן דגן, מנכ"ל האיחוד, ההסכם הנוכחי מהווה צעד הכרחי עבור כל גן ילדים בישראל. "היתרון הגדול בשירות הוא היכולת לזמן כל בעל מקצוע נדרש ולקבל ייעוץ רפואי בטלפון בזמן אמת על כל צרה שתבוא", אמר דגן.

אריק אופיר, מנכ"ל מוקד אנוש, הביע אף הוא שביעות רצון מההסכם. לדבריו, "המהות של השירות זה בראש וראשונה לפתור כל מצוקה ולו הקטנה ביותר שמתרחשת בגן. לא רק את ההורים זה מרגיע, אלא גם את הגננת שיודעת שיש לה גיבוי מאחוריה".

  • עוד באותו נושא:
  • גן ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully