וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כים לצד מיסז'ניקוב: "לא לעשות עליו עליהום"

פנחס וולף

11.9.2012 / 1:30

ח"כ זוארץ אמנם קראה להתייחס ברצינות לטענות לפיהן שר התיירות מרבה לבקר במועדוני חשפנות ולהשתכר, אך אמרה כי "כרגע זה ברמה של רכילות". ח"כ מיכאלי: "רוצים להפיל אותו"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

בעקבות הפרסום אמש (שני) בחדשות ערוץ 2 שחשף את אורח חייו של שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, הכולל, על פי גורמי אבטחה בסביבתו, התהוללות במועדוני לילה והשתכרות לעתים דחופות, קראה יו"ר ועדת המשנה לסחר בנשים, ח"כ אורית זוארץ (קדימה) להתייחס ברצינות להאשמות "ורק ולאחר מכן לפעול". לדבריה, " אנחנו מכירים את הרכילות שיוצאת לפעמים מקרבם של מקורבים. כרגע זה ברמה של רכילות. אם יש מאבטח רציני - שיפנה לגורמים הרלוונטיים".

לדברי ח"כ זוארץ, הטענות נגד השר מיסז'ניקוב צריכות להיבדק על ידי שירות הביטחון הכללי, אך "לא צריך לעשות עליו עליהום על זה. לפעמים אנחנו קצת שוכחים שלנבחרי ציבור יש גם חיים פרטיים". זוארץ המליצה לבדוק את הדברים גם ביחס לשרים ולנבחרי ציבור אחרים, שלדבריה, "יש עליהם כל מיני רכילויות". "מצופה שכלל הנבחרים יהוו מודל, אבל לצערי כבר היו מקרים של בכירים במועדוני חשפנות, כמו מפקד חיל הים לשעבר (אלוף במיל' אליעזר מרום – פ.ו.) שיצאו בלא כלום", אמרה.

זוארץ אף קראה "לבחון את העניין של הצמדת מאבטח על פי סיכון ביטחוני ולא לכל שר אלמוני", ואמרה כי בכוונתה לפנות ליו"ר הכנסת ראובן ריבלין ולנציב שירות המדינה משה דיין, "ולדרוש שכלל הח"כים, השרים ובכירים בשירות הציבורי יחתמו על תצהיר שהם לא צורכים שירותי מין בתשלום ולא מנצלים מינית ומסחרית קטינים". לדבריה, "כלפי זה צריך לגלות אפס סובלנות. בהרבה מהמקרים גם הקורבנות עצמם אמרו לי שיש גם ח"כים, קצינים, אנשי פרקליטות, שמשתמשים בשירותיהן, והמינימום שנדרש הוא אקט של התחייבות בתצהיר".

"יש כתבים חובשי כיפה שמנסים למצוא דברי ערך"

ח"כ אנסטסיה מיכאלי, חברתו של מיסז'ניקוב לסיעת ישראל ביתנו, טענה כי תחקיר ערוץ 2 נובע מסיבות פוליטיות. "אני מניחה שיש גורמים במערכת הפוליטית שרוצים להפיל אותו ועשו לא כדין ולא בצורה כשירה. יש כתבים חובשי כיפה שמנסים למצוא דברי ערך ומחפשים צדק. אני מציעה להם שישקלו כל מילה שהם מוציאים מפיהם", אמרה מיכאלי.

לדבריה, שר התיירות הוא "איש שתורם ומשקיע מזמנו למען אזרחי מדינת ישראל. הוא שיפר את התיירות, ואחוזי ההגעה של תיירים מחו"ל הם הגבוהים ביותר בהיסטוריה". מיכאלי הציעה שעל מנת למנוע שמועות דומות בעתיד, יש לחייב שרים וחברי כנסת לפרסם הצהרת בריאות פעם בשלושה חודשים, כפי שהם מחויבים כיום לפרסם הצהרת הון.

כאמור, התחקיר שבמהלכו רואיינו מספר גורמי אבטחה בסביבת השר חשף אורח חיים שנוי במחלוקת. בין השאר סיפרו הגורמים כי בשל מסיבה שערך בשנה שעברה עם כמה מחבריו בצפון הארץ, במהלכה השתכר השר, נעדר מיסז'ניקוב מהישיבה שבה אישרה הממשלה את העסקה לשחרורו של גלעד שליט. בנוסף סיפרו גורמי האבטחה כי אורח חייו של מיסז'ניקוב כולל ביקורים קבועים במועדונים בתל אביב, שבין היתר גרמו למחדלי אבטחה של ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully