וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה בכנסת: ח"כ יצהיר אמונים ל"מדינה יהודית"

פנחס וולף

25.9.2011 / 14:59

ח"כ אחמד טיבי הצליח לעורר את זעמה של ח"כ מירי רגב, לאחר שהצטרף לנסיעתו של יו"ר הרשות אבו מאזן לניו יורק. "יש לצפות מח"כים שמייצגים את המדינה להישבע אמונים למדינה יהודית"

חברת הכנסת מירי רגב (ליכוד) הודיעה היום (ראשון) כי בכוונתה להניח על שולחן הכנסת הצעת חוק, שבמסגרתה ישונה נוסח הצהרת האמונים הנהוג כיום. למשפט "אני מתחייב לשמור אמונים למדינה ישראל ולמלא באמונה את שליחותי בכנסת", יתווספו לפי ההצעה של ח"כ רגב המילים "כמדינה יהודית".

היוזמה של ח"כ רגב הגיעה לדבריה בעקבות "התנהלותו של ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל), כאשר ליווה את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בטיסה להגשת הבקשה להכרה במדינה פלסטינית ובדרך לנאומו האנטי-ישראלי בעצרת האו"ם ביום שישי".

"האויבים שלנו לא יכירו בנו כמדינה יהודית, אבל יש לצפות לפחות מחברי כנסת שמייצגים את המדינה ומקבלים משכורת מהמדינה להישבע אמונים למדינה כמדינה יהודית", אמרה רגב לוואלה! חדשות. "אני מצפה שחבר כנסת ייצג את הכנסת ולא את האויבים שלנו. אם הוא מזדהה עם דברי אבו מאזן, המשמעות היא שהוא לא מכיר בישראל כמדינה יהודית והוא פועל נגד קיומה של ישראל. אין כאן פשרות. נאומו של אבו מאזן היה נאום הסתה של רוצחים. הוא ממשיך דרכו של הארכי-טרוריסט ערפאת".

במקביל ליוזמה להצעת החוק, רגב פנתה אמש ליו"ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין בדרישה לפעול להסרת חסינותו של ח"כ טיבי. הדברים מצטרפים לקובלנה שהגיש ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד) בשבוע שעבר לוועדת האתיקה של הכנסת "בדרישה לקיים דיון מהיר בנושא ולהפעיל את סמכויותיה נגד חבר כנסת שפועל באופן עקבי ובצורה בוטה נגד האינטרסים של מדינת ישראל".

עוד בנושא:

האם טיבי במשלחת הפלסטינית לאו"ם? בימין זועמים

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully