וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזמנים להופעה של מדונה: "אנרכיסטים נגד הגדר"

ניר יהב

30.5.2012 / 21:15

חברי התנועה, שנמנו בין ארגוני השלום שהוזמנו להופעה של מדונה באצטדיון רמת גן, סירבו למתנה: "חברינו הפלסטינים מנועים מלהגיע למופע בגלל חיים תחת מדיניות הפרדה"

פעילי "אנרכיסטים נגד הגדר" הופתעו לגלות שהוזמנו למופע של מדונה באצטדיון רמת גן (מחר). ההזמנה הגיעה במסגרת יוזמה של מדונה, שרצתה לקיים קונצרט עבור השלום אך משזה אוחד עם המופע הראשון, הוחלט להזמין ארגוני שלום וזכויות אדם להיכנס חינם למופע.

פעילי הקבוצה הודיעו כי הם מסרבים להיענות להזמנה, בשל מצבם של הפלסטינים בשטחים. "חברינו נמצאים בכלא פתוח וזכויותיהם הבסיסיות נמנעות מהם", מסרה פעילה בקבוצה. "חברינו מנועים מלהגיע למופע בגלל שהם חיים תחת מדיניות של הפרדה שמונעת את חופש התנועה שלהם. "אנחנו לא מוכנות לקבל את השוחד הזה כאשר עמיתינו במעצרים מנהליים, בכלא פתוח ברצועת עזה, וזכויותיהם הבסיסיות נמנעות מהם".

"ההופעות של מדונה הם רק דוגמא אחת של שימוש מכוון במפורסמים מחו"ל במטרה להסיח את דעת העולם ממדיניויות אלה", הוסיפה הקבוצה. "ההופעה של מדונה היא כהבעת הסכמה עם אפרטהייד".

גורמים בהפקת המופע אמרו לוואלה! תרבות כי אכן ארגוני שלום הוזמנו למופע, אך ההחלטה על אילו ארגונים יוזמנו לא נעשתה על ידי ההפקה הישראלית של ההופעה.

הפקת המופע סירבה להגיב רשמית לדברים.

*סייע בהכנת הכתבה: עינב שיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully