וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ex-פלורר

6.3.2011 / 10:42

אפילו מיקרוסופט רוצה שתעזבו כבר את אינטרנט אקספלורר 6. החברה פתחה אתר שסופר את אחוזי השימוש היורדים בו

העובדה שגרסה 6 של הדפדפן אינטרנט אקספלורר יצאה לפני כמעט עשור, באוגוסט 2001, כנראה לא מפריעה למשתמשיו. גם העובדה שלא מדובר בגרסה מוצלחת במיוחד. כ-12% ממשתמשי האינטרנט בעולם עדיין עובדים על אקספלורר 6. המצב הזה נראה מוגזם לא רק לחובבי רשת וחובבי עדכניות, אלא לא פחות מאשר לחברה המייצרת – מיקרוסופט.

מיקרוסופט העלתה לאחרונה אתר בשם IE6countdown.com, שמטרתו לשמש מעין "מונה" שמנטר את ירידת השימוש באקספלורר 6, זאת עד שירד לפחות מאחוז אחד. מדובר בצעד נדיר למדי, שכן חברות אינן נוהגות בדרך כלל להציג מוצרים שלהם ככאלו שאבד עליהם הכלח ולעודד משתמשים לזנוח אותם. "לפני 10 שנים נולד דפדפן. שמו היה אינטרנט אקספלורר 6. עכשיו, כשאנחנו ב-2011, עידן של סטנדרטים מודרניים ברשת, זה הזמן להגיד שלום", מסבירה מיקרוסופט באתר וכותבת כי ירידתה של גרסה 6 אל מתחת לרף אחוז השימוש הבודד תחסוך שעות רבות של עבודה למפתחי רשת. כמובן שהחברה מעוניינת להגביר את המודעות לגרסה 9 של אינטרנט אקספלורר, שצפויה לצאת לשוק בקרוב. האתר אף כולל לינקים להורדת הגרסה המוקדמת של אקספלורר 9.

עוד מאפשר האתר החדש לצפות בפילוח של אחוזי השימוש באקספלורר 6 לפי מדינות. המדינה המובילה בשימוש בו היא סין, עם 34.5%. אחריה דרום קוריאה, עם 24.8%. בנורבגיה ופינלנד, לעומת זאת, משתמשים רק 0.7% ו-0.9% (בהתאמה) בדפדפן הנושן. ישראל לא מצוינת ברשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully