וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מדפסת 3D

מדפסת ש"מדפיסה" בתלת מימד אינה דבר חדש, אבל כמוצר צרכני מדובר בחידוש גם אם המחיר עדיין לא שווה לכל נפש

המצאת המדפסות הביתיות וירידת המחיר שלהן למאות שקלים בודדים תרמו רבות להקלת שיתוף המידע בינינו. פרוצדורה של הדפסת עותקים מרובים של יצירות כתובות או מצויירות, ושיתופן עם הסובבים אותנו נראה כמשהו מובן מאליו. חברת Desktop Factory שואפת לעשות את אותו הדבר עם עצמים תלת-מימדיים.

מדפסות תלת-מימדיות המשתמשות בטכנולוגיות שונות קיימות כבר מספר שנים. לא מזמן אפילו ראינו "מדפסת" שיוצרת בתים שלמים באופן אוטומטי בעזרת בטון. הבעיה עם המוצרים האלה היא אי-זמינותם לציבור הרחב, בגלל גודל העצום והמחיר הגבוה שלהם. המדפסת התלת-מימדית של Desktop Factory, אשר תושק בהמשך השנה, גם לא תהיה זולה – ההערכה היא שהיא תתומחר בכ-5,000-7,000 דולרים, אבל המחיר הזה הוא יריית פתיחה מצוינת למירוץ שצפוי להוריד את מחירי המדפסות התלת מימדיות באופן משמעותי מאד במשך השנתיים הקרובות.

בתמורה לסכום שייקבע בעתיד הקרוב, אתם תקבלו מכשיר בגודל של כ-75.5x50x50 סנטימטרים ובמשקל של פחות מ-45 קילוגרמים, אשר תוכל ליצור מאבקת פלסטיק עצמים קשיחים בגודל של עד 5x5x5 אינץ'. את המידע לו זקוקה המדפסת היא תקבל מתוכנות עיצוב תלת-מימדי.

השימושים הצרכניים שאפשר למצוא למדפסת כזאת, רבים הם. החל מ"הדפסה" של גרסאות אישיות לפסלים מוכרים בבתי ספר כדי שהתלמידים יוכלו לקבל רושם טוב יותר על 'דוד' של מיכאלאנג'לו, ועד להדפסה של חלקי חילוף לצעצועים, או צעצועים עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully