וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרת "ביביטורס": נתניהו ימשוך את תביעתו; ערוץ 10 יתחייב לגבי אופן סיקורו

18.10.2012 / 10:19

בני הזוג נתניהו ימשכו את התביעה לאחר הליך גישור שהתקיים בחודשים האחרונים בראשות שופט בית המשפט העליון בדימוס תיאודור אור. ההסכם יכלול ”התחייבות עתידית” של הערוץ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ימשכו את תביעתם נגד ערוץ 10 וכתבי הערוץ רביב דרוקר ומיקי רוזנטל, תביעה שהגישו בעקבות תחקיר "ביביטורס" ששודר בערוץ לפני שנה וחצי ועסק בנסיעותיהם של בני הזוג לחו"ל ובמימון הנסיעות. בני הזוג נתניהו ימשכו את תביעתם, לאחר הליך גישור שהתקיים בחודשים האחרונים בראשות שופט בית המשפט העליון בדימוס תיאודור אור, כאשר חלק מההסכם יכלול התחייבות עתידית לגבי האופן בו יסקר הערוץ את ראש הממשלה.

גורם המקורב להליך אמר הבוקר (חמישי) כי ההסכם בין הצדדים הועבר לבחינה סופית של המגשר, והוא יוגש בימים הקרובים לבית המשפט על מנת שיינתן לו תוקף של פסק דין.

ראש הממשלה הגיש לפני כשנה תביעת דיבה בגובה 3.5 מיליון שקלים נגד ערוץ 10, רביב דרוקר, מיקי רוזנטל והאתר נענע10, בעקבות הפרסום על המימון הכפול, לכאורה, לאחת מטיסותיו. נציגיו של נתניהו לא הגיעו לדיון האחרון בבית המשפט, לאחריה הודיעו בערוץ 10 שמבחינתם – הליך הגישור כשל.

במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 חשף העיתונאי רביב דרוקר שני מקרים שונים בהם שילמו מספר גופים על אותו כרטיס טיסה של ראש הממשלה. דרוקר אף רמז כי ייתכן שהעודף שנוצר נוצל למימון הטיסה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו. על פי הדיווח בערוץ 10, אחד מהגופים מימן את טיסת ראש הממשלה והגוף השני שילם עבור רעייתו, זאת למרות ששתי החשבוניות הוצאו על שמו של ראש הממשלה.

עם הגשת התביעה מסר פרקליטו של נתניהו, עו"ד דוד שמרון כי "מאז אמצע שנות ה-50 לא היה אירוע של הוצאת לשון הרע כל כך חמור ומזיק כמו האירוע הזה של תחקירי ערוץ 10". לדבריו, "התחקירים רצופים דיבה מתחילתם ועד סופם, רצף של הכפשות בלתי נכונות, זדוניות ובמקרים מסוימים רשלניות באופן קיצוני. מצאנו עצמנו במקום שאין מנוס, אלא להגיש תביעת דיבה בסך 3.5 מיליון שקלים". כעת, כאמור, ימשכו בני הזוג נתניהו את תביעתם.

בלשכת ראש הממשלה סרבו להגיב לדברים, תגובת ערוץ 10 לדברים לא התקבלה. את תגובתו של עו"ד דוד שמרון, המייצג את בני הזוג נתניהו, לא ניתן היה להשיג.

עוד בנושא:
ערוץ 10 לביהמ"ש על רקע תביעת "ביבי טורס": "הליכי הגישור לא הצליחו"
רביב דרוקר: "הייתי חותם על עוד 10 שנים בערוץ 10"
נתניהו תובע תביעת דיבה את ערוץ 10 ואת מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully