וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל פתח באש לעבר חולייה בעזה, פלסטיני נהרג

7.11.2011 / 12:56

בצה"ל אמרו כי חולייה שמנתה שלושה מחבלים ניסתה להניח מטען לאורך גדר המערכת ברצועת עזה. זוהתה פגיעה. הפלסטינים: "צה"ל ירה פגזים במפתיע לעבר הרצועה"

כוח של צה"ל פתח היום (שני) באש אל עבר מחבלים אשר הניחו מטען סמוך לגדר המערכת ברצועת עזה. הכוח זיהה פגיעה במטרות. הכוח הוקפץ למקום לאחר שתצפיתניות של אוגדת עזה בצה"ל זיהו תנועה חשודה לאורך הגדר. החולייה שנפגעה מנתה שלושה מחבלים. ככל הנראה, אחד מהם נהרג בהתקלות.

מקורות פלסטינים דיווחו כי צה"ל תקף ממזרח לעיר עזה. לפי הדיווח הפלסטיני, טנקים שיגרו פגזים לעבר שטחים חקלאיים בסמוך לשכונת שג'אעייה שבעיר עזה. עדי ראייה פלסטינים דיווחו כי טנקים ישראלים "ירו במפתיע" פגזים לעבר השטח וכתוצאה מכך נפגעו שלושה בני אדם.

גורם צבאי מפיקוד דרום מסר כי המחבלים ניסו להניח שני מטעני חבלה, והוסיף כי ארגוני הטרור מנסים לחפש הזדמנויות לחטוף חיילים ולפגוע באזרחים. "האירוע הזה מבחינתנו היה עוד ניסיון", אמר.

בשבת דיווחו הפלסטינים כי חיל האוויר תקף חוליית חמושים המשתייכים לזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי - פלוגות אל-קודס - בסמוך לעיירה קרארה שבדרום רצועת עזה. על פי הדיווח אז, פעיל ג'יהאד נהרג ומספר נפצעו כתוצאה מהתקיפה. ביום חמישי נהרגו שני פלסטינים בחילופי אש בגדר המערכת מצפון לרצועת עזה. מסוקי קרב של חיל האוויר פתחו באש לעבר מוקדים בהם נעו שני מחבלים בשטח הפלסטיני ולפני זמן קצר דווח כי הם נהרגו.

האירוע החל בירי לעבר כלי הנדסה שהגיעו למקום על מנת לבצע עבודות תחזוקה. כתוצאה מהירי נפגע אחד מכלי הרכב. אל המקום הוקפצו כוחות חי"ר ושריון שלא הצליחו לזהות את מקור הירי, ובשל כך הוקפצו מסוקי קרב שפתחו באש לעבר המחבלים והרגו אותם. לא היו נפגעים בקרב החיילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully