וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפוקליפסה עכשיו: בארה"ב מאמינים שהיום יום הדין

21.5.2011 / 15:59

שדרן רדיו אוונגליסטי הפיץ את נבואתו כי על פי חישובים המבוססים על קריאת התנ"ך, היום הוא יום הדין והעולם ייחרב. מאמיניו מימנו מעל 2,000 שלטי חוצות המבשרים את הבשורה בארה"ב

הרולד קמפינג, שדרן רדיו אוונגליסט בן 89 מארצות הברית, חזה כי העולם ייחרב היום (שבת). על פי הנבואה של קמפינג, המנהל רשת תחנות רדיו אוונגליסטית, ב-21 במאי האדמה תרעד בעוצמה כה חזקה, שכל "מאמיני האמת" יגיעו לגן עדן וכל "החוטאים" יוותרו בכדור הארץ שייחרב על פני כמה חודשים.

"אנחנו בטוחים ללא כל צל של ספק שזה הולך לקרות", אמר קמפינג, שבבעלות משפחתו 66 תחנות רדיו ברצות הברית שמשדרות במעל 30 שפות באמצעות חברות בינלאומיות. תומכיו של קמפינג מימנו כ-2,200 שלטי חוצות ברחבי ארצות הברית שבישרו על האפוקליפסה הקרבה, ועשרות תומכים נסעו ברחבי המדינה על מנת להפיץ את הבשורה.

קמפינג, מהנדס לשעבר, תכנן לבלות את היום עם אשתו בביתם שבצפון קליפורניה, תוך צפייה בטלוויזיה. "אני בטח אנסה להיות קרוב לטלוויזיה או רדיו, שכן אתעניין במה קורה בצד השני של העולם כשזה יתחיל".

בעבר, ניבא קמפינג שישו יקום לתחייה בשנת 1994. גם נבואה זו, כמו הנוכחית, בוססה על קריאותיו בתנ"ך, ועל צירי זמן שהחלו עוד בתקופת תיבת נוח והמבול. ברחבי ארצות הברית תוכננו מסיבות של אתאיסטים שמתכוננים לחגוג את כישלון הנבואה. "אם העולם עדיין יתקיים ביום למחרת, רשת הרדיו של קמפינג תצטרך להגיד משהו בנושא, והם בדרך כלל לא עושים זאת, אנחנו סופרים לאחור לקראת זה", אמר אחד ממתכנני המסיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully