וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים אחר פעוטה בת שנתיים הנעדרת בנגב

רמי שני

14.5.2011 / 9:05

פעוטה בת שנתיים מהפזורה הבדואית שבדרום נעדרת מאז אמש. צוותי אוויר וקרקע מהמשטרה, אנשי משמר הגבול וכן מתנדבים רבים סורקים את אזור מגוריה ואת ערוצי הנחלים במקום

כוחות גדולים של יחידות הצלה ומשטרה וכן מתנדבים, תרים הבוקר (שבת) אחר פעוטה בת שנתיים, הנעדרת מאז אמש מבית הוריה בפזורה הבדואית סמוך ליישוב עומר שבנגב.

המחפשים סורקים תאי שטח, ערוצי נחלים ומקומות שבהם הפעוטה עשויה להיות. אחד הערוצים שנסרקו לכל ארכו הוא נחל באר שבע, מחשש שהילדה נכנסה לתוך הנחל ונסחפה בזרם המים.

ההודעה על היעדרה נמסרה כבר אמש, והחיפושים החלו בסמיכות למקום מגורי משפחתה - חמולת אלנאברי. צוותי אוויר וקרקע סרקו את האיזור, בסיוע מסוק ואמצעי תאורה. תיאור הפעוטה נמסר לצוותים, הכוללים מתנדבים רבים מקרב בני משפחתה של הילדה, תושבים מהפזורה הבדואית הסמוכה, וכן אנשי משטרה, אנשי משמר הגבול ומתנדבים מיחידות חילוץ בנגב. צוות מיוחד סורק גם בתוך היישוב שבו מתגוררת המשפחה, על מנת לפסול אפשרות שהיא מוסתרת במבנה באזור.

לפני העלמה, לבשה הפעוטה חולצה עם פסי כסף ומכנסיים ארוכים בצבע סגול. לראשה סרט ורוד, והיא נעלה נעליים חומות. כל היודע דבר על הימצאה מתבקש להודיע על כך למוקד המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully