וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצנע: "אחדש את אמון הציבור במפלגת העבודה"

4.5.2011 / 9:41

עמרם מצנע הודיע הבוקר על מועמדותו לראשות מפלגת העבודה. לדבריו, ביכולתו לחדש את האמון של הציבור במפלגת העבודה ולהציג בפני הבוחר אלטרנטיבה

צילום מסך

(צילום: Youtube)

עמרם מצנע הודיע הבוקר (רביעי) על התמודדותו לראשות מפלגת העבודה. בהודעה שפרסם, כתב מצנע כי "לאחר עזיבתי את הכנסת ב-2005 הקדשתי את חמש השנים האחרונות לפעילות בחזית החברתית ובפריפריה. היום אני שב ומבקש את אמון חברי מפלגת העבודה. אני עושה זאת, כי המציאות במדינת ישראל ובחברה הישראלית לא מאפשרת לשבת ולהתבונן מהצד. כל מי שמאמין במדינה, חייב להתגייס לפעולה ואני החלטתי להתגייס".

לדברי מצנע, "אני מתמודד על הנהגת מפלגת העבודה, מתוך אמונה בתנועת העבודה ובערכיה. תנועה שלקחה חלק מרכזי בהקמת המדינה ואשר גם היום יש לה את היכולת להתחדש ולחזור להשפיע על מדינת ישראל ועל דרכה. אני משוכנע ביכולתי לחדש את האמון של הציבור במפלגת העבודה ולהציג בפני הבוחר אלטרנטיבה רעיונית וערכית".

מצנע הוסיף כי "האירועים האחרונים במזרח התיכון מחוללים שינויים רבים ומציבים סיכונים ואיומים חדשים. אבל גם יוצרים סיכויים חדשים. דרושה הנהגה אמיצה שתיזום ולא רק תגיב, שתוביל ולא תיגרר. חייבים בקשב רב, בתעוזה ובמנהיגות חזקה למצוא בתוך התמורות האלה גם את הסיכויים החדשים. מי שמאמין בשלום, מי שמאמין בכל ליבו ויודע שזכותה של ישראל להתקיים כמדינה יהודית ודמוקרטית אינה ניתנת לערעור, לא ירתע ולא ישקוט עד יצליח
להגיע לשלום".

"העבודה - עדיין הבית של אנשי השלום"

"בשנותיי כראש העיר חיפה ובירוחם למדתי, שהעוצמה האמיתית של ישראל היא לא רק החוסן הצבאי או הפיזי, אלא גם ואולי בעיקר החוסן החברתי. הפערים בין העשירים לעניים, חוסר הביטחון של שכירים שיוצאים כל יום לעבוד אבל לא מצליחים לפרנס עצמם בכבוד, וכמובן בראש ובראשונה החינוך. אי אפשר להגזים בחשיבותו של החינוך, כמרכיב עיקרי ומהותי לעתידה וזהותה של המדינה והחברה בישראל".

"אני חוזר היום להנהגת מפלגת העבודה, כי אני מאמין ובטוח שמפלגת העבודה, שבנתה, הקימה והזניקה את ישראל לגדולים שבהישגיה היא עדיין הבית האמיתי של אנשי השלום, העבודה והחברה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully