וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שליט נפגשה לראשונה עם המתאם דוד מידן

אריאל נוי

26.4.2011 / 18:38

הוריו של החייל החטוף גלעד שליט נועדו לראשונה עם המתאם החדש, דוד מידן, וביקשו ממנו שראש הממשלה נתניהו יקדם את המשא ומתן לשחרור גלעד. במשפחה מתכננים להחריף את המאבק למענו

נועם ואביבה שליט, הוריו של החייל החטוף גלעד שליט, נפגשו היום (שלישי) לראשונה עם דוד מידן, המתאם החדש מטעם ראש הממשלה במגעים לשחרור שליט. בימים הקרובים צפוי מידן להיפגש גם סבו של גלעד, צבי שליט. משפחת שליט ביקשה ממידן שראש הממשלה בנימין נתניהו יקדם את המשא ומתן לשחרור גלעד.

מחוזקת מהתמיכה הציבורית שקיבלה במהלך החג, מתכננת משפחת שליט להחריף את צעדי המאבק למען שחרורו בימים הקרובים. רכז אגף המשימות בתנועה הקיבוצית והפעיל הבכיר במטה המאבק, יואל מרשק, סיפר לוואלה! חדשות על הצעדים המתוכננים.

לדבריו, התכנית הראשונה היא הקפאת הכספים שעוברים לחמאס. "רק הבוקר עברה מכונית עם 13.5 מיליון דולר במזומן שמגיע לחמאס מסוכנות האו"ם אונר"א. זהו כסף מזומן שמממן את ההברחות. צריך להקפיא אותו או לנסות להעביר אותו דרך הבנק אחת לחודש בהוראת ראש הממשלה בנימין נתניהו ונגיד בנק ישראל, סטנלי פישר. זה דבר אפשרי".

כמו כן, לדברי מרשק מתוכננים צעדים פוליטיים-חברתיים להחרפת המאבק. לדבריו, הוא מתכוון לפנות ליו"ר ההסתדרות עופר עיני ולוועדי העובדים של חברת החשמל, הבנקים הגדולים, הנמל וגופים אחרים, על מנת לקיים שביתת אזהרה במשק. "אנו נלך גם עם השוק הפרטי ונבקש יום אחד של השבתת אזהרה. אני משוכנע שבעלי ההון והרשויות הציבוריות יסכימו".

מרשק הוסיף כי החרפת המאבק תתבצע בשלושה תנאים: הראשון הוא הסכמת המשפחה, השני, כי למהלך יהיה הד ציבורי, והדבר השלישי והחשוב מכל, לדבריו, כי הצעדים שינקטו יהיו בהתאם לחוק. שמשון ליבמן, יו"ר המאבק למען שחרור גלעד שליט, אמר היום לוואלה! חדשות כי "אנחנו עדיין שוקלים את דרכינו במאבק, תוך שבועיים נודיע על צעדינו, שיהיו מתואמים ומאורגנים על ידי המטה ועל ידי המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully