וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: משחק המחבואים נגמר במעשה סדום בילדה בת 5

איילה חננאל

26.4.2011 / 9:51

בת 5 שיחקה בגינה בחולון עם חבריה. למקום הגיע גבר שהציע לילדים לשחק במחבואים ולפי החשד הוא תקף מינית את הילדה במהלך המשחק. החשוד היה נתון למעצר בית בגין ביצוע עבירות מין

משטרת מרחב איילון עצרה הבוקר (שלישי) גבר בן 49 מחולון בחשד שביצע מעשה סדום בילדה בת חמש בעיר. המעצר בוצע לאחר שאמה של הילדה התלוננה כי בעת שבתה שיחקה עם חבריה בגינה ברחוב ביאליק הסמוך לביתן, הגיח למקום החשוד והציע לילדים לשחק עמם מחבואים.

מהחקירה עלה כי הילדים נענו להצעה וכי החשוד שלח את הילדה להתחבא במסגרת המשחק בבניין מגורים סמוך. לפי החשד, כאשר הילדה נכנסה לבניין, הגיע למקום החשוד, הכניס אותה בכוח למעלית וביצע בה מעשה סדום. הילדה שבה לביתה בוכייה וחבולה ותיארה בפני אמה את שאירע.

בעקבות תלונת האם, עצרה המשטרה את החשוד ואז התברר כי הוא נתון במעצר בית בגין ביצוע עבירות מין. עוד התברר כי החשוד עונד אזיקים אלקטרוניים. במקביל נערכת בדיקה שמטרתה לגלות האם החשוד תקף בימים האחרונים ילדים נוספים. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

בתוך כך, בית משפט השלום בתל אביב האריך היום ביום אחד את מעצרו של גבר בן 34 מגבעתיים, החשוד כי הטריד מינית ילדים בגינה ציבורית בעיר. החשוד נעצר לאחר שאמש הגישה אשה תלונה במשטרה וסיפרה כי בעת ששהתה עם ילדיה בני הארבע וחצי ושבע בגינה ברחוב כצנלסון, הגיע הגבר למקום ועל פי החשד חיבק והטריד את בנה וילדים נוספים. החשוד נעצר שעות ספורות לאחר מכן כשריח אלכוהול נודף ממנו והוא על פי החשד שיכור. לאחר שנעצר התברר כי החשוד נעצר ושוחרר לפני שלושה ימים, לאחר שהטריד בעל מכולת, גרם נזק למקום, הבריח לקוחות ותקף אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully