וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות שערים

נמרוד הלפרן

19.4.2011 / 23:15

המסחר בבורסת וול סטריט נחתם בעליות שערים בעקבות דו"חות כספיים חיובים. דאו ג'ונס עלה בכ-0.5%. התשואה על האג"ח הממשלתיות בארה"ב בשפל של 4 שבועות וג'ונסון אנד ג'ונסון עלתה ב-4%

בורסת וול סטריט, אשר רשמה ביום שני ירידות חדות לאחר שחברת דירוג האשראי סטנדרד אנד פור'ס הורידה את תחזית דירוג האשראי של ארה"ב לדרגת "שלילי", נסגרה היום (שלישי) במגמה חיובית בעקבות נתונים מעודדים על מצב שוק הדיור בארה"ב ועל רקע דו"חות כספיים של גולדמן סאקס וג'ונסון אנד ג'ונסון.

מדד הדאו ג'ונס עלה בכ-0.5%, ומדד ה-S&P 500 הוסיף 0.4% לערכו. מדד נאסד"ק טיפס ב-0.4%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בעליות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים ירדה ב-0.02% לרמה של 3.36% - שפל של ארבעה שבועות.

מספר התחלות הבנייה בארה"ב גדל במארס ב-7.2% לעומת החודש הקודם לקצב שנתי של 549 אלף, מסרה היום משרד המסחר האמריקאי. העלייה היתה חדה מתחזיות הכלכלנים אשר צפו קצב שנתי של 520 אלף התחלות בנייה. בחודש פברואר נפלו התחלות הבנייה ב-19% לשפל של כמעט שנתיים.

חברת דירוג האשראי סטנדרד אנד פור'ס (S&P) הורידה אתמול את תחזית דירוג האשראי לטווח ארוך של ארה"ב מדרגת "יציב" לדרגה "שלילית", בשל "סיכון ממשי" לכך שמנהיגי ארה"ב לא יצליחו להגיע להסכם לגבי צמצום הגירעון בתקציב והחוב של ארה"ב. דירוג האשראי המושלם של ארה"ב - AAA - נותר ללא שינוי, אולם הורדת תחזית דירוג האשראי משמעה כי תיתכן הורדת דירוג בהמשך.

"גולדמן סאקס" דיווח על ירידה ברווחיו

גולדמן סאקס, הבנק החמישי בגודלו בארה"ב, דיווח על ירידה מתונה מהצפוי של 21% ברווחיו ברבעון הראשון של השנה. הבנק רשם ברבעון רווח נקי של 2.74 מיליארד דולר לעומת רווח של 3.46 מיליארד דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

במונחי רווח למניה, אשר כולל הוצאות הקשורות תשלומים הקשורים למניות בכורה שהועברו לחברת ברקשייר התאוויי של וורן באפט, רשם הבנק בתקופה המדווחת רווח של 1.56 דולר למניה לעומת רווח של 5.59 דולר למניה ברבעון המקביל בשנה הקודמת. תחזית האנליסטים היתה לרווח נמוך יותר של 81 סנט למניה.

ג'ונסון אנד ג'ונסון, חברת מוצרי הבריאות השנייה בגודלה בעולם, העלתה את תחזית הרווח שנתית לאחר שדיווחה על רווח רבעוני גבוה מתחזיות האנליסטים. החברה צופה רווח של 4.9-5 דולר למניה בשנת 2011 לעומת תחזית קודמת מחודש ינואר לרווח שנתי של 4.8-4.9 דולר למניה. ג'ונסון אנד ג'ונסון רשמה ברבעון הראשון של השנה רווח לפני הוצאות חד פעמיות של 1.35 דולר למניה - 10 סנט מעל לתחזיות האנליסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully