וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביה"ח: התינוק שטולטל לפי החשד בידי אמו במצב טוב

31.3.2011 / 16:01

בבית החולים הדסה עין כרם הצליחו לייצב את מצבו של התינוק, שאושפז לפני מספר שבועות כשהוא סובל עם נזק מוחי. במקביל נמשכת חקירת האם, שלפי החשד טלטלה את בנה

בבית החולים הדסה עין כרם אמרו אחר הצהריים (חמישי) כי לא נשקפת סכנה לחייו של התינוק מירושלים שטולטל לפי החשד על ידי אמו בת ה-22. התינוק בן 10 שבועות פונה לפני שלושה שבועות לבית החולים במצב קשה, כשהוא מחוסר הכרה, מורדם ומונשם. בעקבות הטיפול שהוענק לתינוק בבית החולים, השתפר מצבו והוא מוגדר כעת קל. הוא הועבר למחלקת הילדים ובימים הקרובים צפויה להתקבל החלטה לגבי שחרורו. במקביל נמשכת חקירת האם.

התינוק הובא כבר לפני שלושה שבועות לבית החולים שערי צדק בעיר על ידי הוריו בטענה שהוא סובל מחום, אולם אז הרופאים לא הבחינו בחבלות שנגרמו לו ושחררו אותו לביתו. מצבו הוסיף להידרדר ובעקבות כך הוא אושפז בהדסה עין כרם עם נזק מוחי ודימום פנימי.
.
גורמי רווחה אמרו היום כי בזמן שביתת העובדים הסוציאליים, התקבל אישור מוועדת החריגים לסייע למשפחה. עוד נמסר כי העובדים הסוציאליים ממשיכים ללוות גם בשעה זו את המשפחה והתינוק. מעיריית ירושלים נמסר כי לפני המקרה, המשפחה לא הייתה מוכרת לשירותי הרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully