וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטת קסאם פגעה בבית באשכול, אין נפגעים

רמי שני

26.3.2011 / 7:30

שתי רקטות קסאם נורו לעבר המועצה האזורית אשכול. אחת מהרקטות פגעה בבית מגורים באחד מיישובי המועצה. נזק רב נגרם לבית אך למרבה המזל לא היו נפגעים

הירי בדרום נמשך גם בסוף השבוע: רקטת קסאם שנורתה מרצועת עזה פגעה הלילה (שבת) בבית מגורים ביישוב במועצה האזורית אשכול, נזק רב נגרם לבית אך לא היו נפגעים. רקטת קסאם נוספת נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נזק נגרם לבית המגורים. זירת הנפילה/מערכת וואלה, צילום מסך

אתמול, ערך שר הביטחון, אהוד ברק, סיור באוגדת עזה, בעקבות ההסלמה באזור בימים האחרונים. ברק התייחס בביקורו לפרישת מערכת 'כיפת ברזל' ביישובי עוטף עזה בשבוע הבא. "אישרתי לצה"ל לפרוש את הסוללה המבצעית הראשונה של 'כיפת ברזל', למטרת ניסוי מבצעי. הסוללה תיפרש באזור הדרום, ומפעם לפעם היא תשנה את מיקום הפרישה שלה על פי הצרכים המבצעיים", אמר ברק. "זאת מערכת שיכולה להחזיר ירי אם יורים לכיוונה ואכן מדובר בהישג יוצא דופן של תעשיות הביטחון של ישראל, שהוא חסר תקדים בהשוואה לכל מקום אחר".

ביום חמישי אחר הצהריים נפלה רקטת גראד בשטחים פתוחים בצפון העיר אשדוד. לא היו נפגעים בנפש, אך צוותי מד"א שהוזעקו למקום טיפלו במספר נפגעי חרדה. קולות נפץ נשמעו גם באזור המועצה המקומית גדרה, בעיר יבנה ובמערב ראשון לציון, אולם בפיקוד העורף הבהירו כי לא הייתה כל נפילה באזורים אלה. מעט לאחר מכן התפוצצה רקטת קסאם בשדרות, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. במהלך הלילה והבוקר ביום חמישי נורו ארבע רקטות קסאם לשטח ישראל. הרקטות נחתו בשטחים פתוחים במועצות האזוריות אשכול ושער הנגב ובשטחים מדרום לאשקלון. בכל הנפילות לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

(עדכון ראשון: 02:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully