וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין הבטיח: "גבי אשכנזי עוד יגיע לכנסת"

פנחס וולף

21.2.2011 / 14:36

הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל גבי אשכנזי, נועד עם יו"ר הכנסת ראובן ריבלין, שאמר: "הוא צעיר ומנהיג וכפי שעשו רמטכ"לים קודמים, גם הוא יישב על ספסלי המשכן"

הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל גבי אשכנזי, נועד היום (שני) עם יו"ר הכנסת ראובן ריבלין בלשכתו של ריבלין בכנסת. במהלך הפגישה, אמר ריבלין: "אשכנזי עוד יגיע למשכן הכנסת – השאלה היא רק מתי. הוא צעיר ומנהיג וכפי שעשו רמטכ"לים קודמים, גם הוא יישב על ספסלי המשכן".

בהתייחסו ל"חוק אשכנזי" של ח"כ יואל חסון (קדימה), לפיו תקופת הצינון של אנשי כוחות הביטחון תקוצר לשנה וחצי, אמר ריבלין: "לא טוב לחוקק חוק הנוגע לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. יש חוק, אם רוצים לשנותו לגבי אדם מסוים אז אחר כך יבקשו להאריך אותו לגבי איש אחר. זה לא טוב לחוקה הלא כתובה של ישראל. גם מופז עבר את הפריימריז בליכוד והתברר שחסרים לו 14 יום כדי להצטרף לפוליטיקה".

ריבלין הוסיף: "אם מישהו חושב, כמו שאני חשבתי בעבר, ששלוש שנים בצינון זה פרק זמן ארוך מדי, נעביר את החוק כך שיחל רק בכנסת ה-20 (עוד שתי כנסות מהיום – פ"ו). אני בטוח שאשכנזי יבין שאי אפשר לשנות את החוקה הכתובה לדבר נזיל שאפשר להפוך ולהפוך בו".

הבוקר פנה ח"כ חסון, המכהן כיו"ר הוועדה לענייני ביקורת המדינה לשר המשפטים, יעקב נאמן, המשמש כיו"ר ועדת השרים לענייני חקיקה, בבקשה לקיים דיון נוסף בהצעת החוק לקיצור תקופת הצינון לאנשי כוחות הביטחון לתקופה של שנה וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully