וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רצחו את הנער ברהט והלכו לשחק סנוקר

רמי שני

20.2.2011 / 19:48

מחקירת רצח הנער בן ה-17 ברהט עולה כי שני חבריו החשודים ברצח שרפו את גופתו ואז הלכו לשחק סנוקר במועדון כדי "לנקות את הראש". מעצרם הוארך, ומשפחותיהם נמלטו מרהט מחשש לנקמה

יח"צ - חד פעמי

(צילום: אתר פאנט)

חקירת רצח הנער בן ה-17 ברהט: שני הנערים החשודים ברצח הציתו ערימת צמיגים וקרטונים על הגופה, ואז הלכו למועדון סנוקר ברהט, כדי להפיג את המתח בו היו שרויים. מהמשטרה נמסר היום (ראשון) כי החשודים סיפרו בחקירתם שביקשו "לנקות את הראש" מהמעשה. אחד החשודים אף נקלט במצלמות האבטחה במועדון.

מהחקירה עולה כי החשודים שכנעו את הנער, קייס אבו סיאם, לבוא עימם אל שטח מדרום לעיר, שם דקרו אותו, תוך שהוא נאבק בהם ומנסה להימלט. השניים רדפו אחריו, השליכו עליו אבנים, ואז דקרו אותו למוות והציתו את הגופה.

על פי החשד, השניים רצחו את הנער בגלל שקינאו בו על הצלחתו הגדולה בלימודים ובמעגלים החברתיים בהם בילה, וכן בגלל הצלחתו עם בנות. כמו כן, טענו השניים בפני החוקרים כי בכמה מקרים הנער לעג להם. יצוין כי טרם הצטרפותו של קייס אבו סיאם לבית הספר התיכון המדעי ביישוב חורה, למדו השלושה יחד בבית ספר ברהט. אחד מהם אף נמנה על המשפחה המורחבת של הנרצח.

כשבני משפחתו גילו שהוא נעדר, הם התקשרו לידידיו ובין היתר גם אל אחד משני הנערים החשודים ברצח. בשיחה שקיים האב, סאבר אבו סיאם עם אמו של הנער החשוד ברצח, סיפרה האם כי בנה טען שאינו יודע היכן קייס. במהלך סוף השבוע, נמלטו בני משפחות החשודים ברצח מרהט, מחשש לנקמה. המשטרה אף תגברה את כוחותיה בשכונה שבה מתגוררות המשפחות.

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום את מעצרו של אחד מהחשודים בתשעה ימים. מעצרו של חברו הוארך אמש בעשרה ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully