וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 שנות מאסר לגבר שאנס את בנותיו החורגות

גלעד גרוסמן

20.2.2011 / 12:27

תושב אשקלון, בן 33, הורשע בביצוע שורה של עבירות מין בשתיים מבנותיה של בת זוגו. באחד המקרים הוא גם הטיח את ראשה של אחת הבנות בקיר. בית המשפט: "המעשים מעוררים סלידה עמוקה"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ראשון) 14 שנות מאסר על גבר בן 33 מאשקלון, שהורשע בביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בשתיים מבנותיה של בת זוגו, כיום בנות 12 ו-10. בין השאר הוא הורשע בעבירות של אונס, מעשים מגונים, מעשי סדום ותקיפה.

הגבר הורשע בכך כי נהג להשתכר, ואז "הטיל חיתתו על כל באי ביתו - גם על אשתו, גם על אמו, גם על אחיו וגם על הבנות". הגבר ביצע בבנות שורה ארוכה של עבירות מין במיטתו, במיטתן של הבנות ובמקומות שונים בבית. בנוסף לעבירות המין, הוא גם היכה את הבנות, ובאחד המקרים אף הטיח את ראשה של אחת הבנות בקיר.

"לא יכולה להיות מחלוקת כי המעשים בהם הורשע הנאשם קשים ביותר", כתבום השופטים בגזר הדין. "פעם אחר פעם הוא פגע בשתי הילדות הקטנות של בת זוגו, אשר ראו בו אב". הם הוסיפו כי "תדירות המעשים, התמשכותם, השיטתיות בהן נעשו, כמו גם הגיל הצעיר של הבנות והפגיעה השה שנפגעו - מחייבים ענישה מחמירה".

הם ציינו שלבנות נגרם נזק נפשי רב, וכתבו כי מעשיו "מעוררים שאט נפש וסלידה עמוקה. מעשים מיניים כמו אלה שביצע בילדות, מעשים הנעשים בתוך התא המשפחתי, תוך ניצול הסמכות ההורית, ברצף ועל פני תקופה ארוכה, מחייבים את בתי המשפט להגן על הקטינים חסי הישע על ידי ענישה קשה".

השופטים גם מתחו ביקורת על האם, שלא הגנה על הילדים, הן בשל העובדה שסבלה מנחת זרועו והן בשל העובדה שהיא עצמה הכתה את הבנות. הם גם ביקרו אותה על כך שלא הגנה עליהן מהתקיפות המיניות, על אף שהיא חוותה התעללות מינית מצד אביה בעצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully