וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שנאנסה על ידי דודה תובעת 6 מיליון שקלים

גלעד גרוסמן

10.2.2011 / 13:10

על פי כתב התביעה סובלת הנאנסת, שהייתה בת 15 בזמן האונס, ממגוון בעיות רפואיות. היא חוששת לצאת מביתה ולא מקיימת קשר זוגי: "אני בן אדם מת מהלך על שניים, את הנשמה שלי כבר תלשו"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה השבוע תביעה על סך כשישה מיליון שקלים, על ידי אישה שנאנסה על ידי דודה לפני כ-20 שנים. התובעת דורשת לפצות אותה בעקבות הנזקים הקשים שנגרמו לה בעקבות האונס. "אני בן אדם מת מהלך על שניים, את הנשמה שלי כבר תלשו", אמרה הנאנסת בתקופת המשפט. דבר האונס נודע לאחר שהאחיינית התלוננה על המקרה 12 שנים לאחר האירוע, מחשש שאם הדבר ייוודע זה יפגע באמה, אחותו של הנאשם.

האונס התרחש בשנת 1992, כאשר התובעת הייתה בת 15. היא נכנסה לחדר האמבטיה בבית הדוד, שהיה אז בן 34, והוא נכנס אחריה, נעל את הדלת, השכיב אותה על הרצפה ואנס אותה. בית המשפט המחוזי גזר על הדוד 10 שנות מאסר ותשלום פיצויים בגובה 100 אלף שקלים, ולפני מספר חודשים דחה בית המשפט העליון את הערעור שהגיש.

כעת תובעת הצעירה פיצויים על הנזקים הרבים שנגרמו לה, לטענתה, בעקבות האונס. על פי התביעה, עד היום היא זקוקה לטיפולים פסיכולוגיים, סובלת ממגוון בעיות רפואיות, חוששת לצאת מהבית וסובלת מ"פלאשבקים" מהאונס. עוד נכתב בתביעה כי היא איננה מסוגלת לעבוד, לא השלימה את השכלתה התיכונית בעקבות מעשיו של הדוד ואינה מסוגלת לנהל קשר זוגי.

"רצח הנפש"

"אנחנו, עורכות דין פמיניסטיות שפועלות יחד עם מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית וארגוני נשים רבים אחרים, מנסות להוביל מהפכה תודעתית גם בקרב קהילת השופטים וגם בקרב הציבור הרחב, לגבי ממדי האסון ועוצמת הנזק וההרס שנגרמים לילד שמשועבד מינית לאדם בוגר שהוא סמך עליו", אומרת פרקליטתה של הנאנסת, עו"ד רוני אלוני-סדובניק.

לדברי עורכת הדין, מחקרים הראו כי נערות שעברו התעללות מינית מפתחות שורה ארוכה של מחלות, לעתים אפילו סרטן, לצד קשיים פסיכולוגיים רבים שמשפיעים על כל אורחות חייהן. על פי הנתונים שהיא מציגה, כ-95% מהנשים המכורות לסמים קשים ולאלכוהול הן נפגעות פדופיליה. למעלה מ-97% מהנערים והנשים במעגל הזנות בישראל הם נפגעי פדופיליה ו-96% מהאסירות בנווה תרצה הן נפגעות גילוי עריות ופדופילה.

"אנחנו מצקצקים בלשון כשאנחנו שומעים על עוד פדופיל שנתפס ברשת, או עוד סב או אב שפגעו בבנות או בנכדות שלהם, וחושבים שזה נורא ואיום. אבל אנחנו לא נותנים את דעתנו למה שקורה לאותו ילד או אותה ילדה בהמשך. "האם הפגיעה נעלמת? האם החיים ממשיכים כרגיל? התשובה היא לא. סכום התביעה הוא סכום ריאלי לחלוטין מבחינת כימות הנזקים שנגרמים לנפגעי פדופיליה, שסוחבים איתם לכל שארית חייהם קשת רחבה של קשיים תפקודים בכל מעגלי החיים. זה סכום מתאים לרצח נפש של ילד".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully