וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ: "אני מרגיש טוב, קצת חלש ועייף"

אריאל נוי

9.2.2011 / 9:29

שר האוצר יובל שטייניץ התייחס הבוקר לאשפוזו ולמצבו הבריאותי ואמר: "כנראה שיש לי שפעת והתייבשתי. אני ממליץ לציבור לא לעשות מה שאני עשיתי אתמול – לא שתיתי ולא אכלתי יום שלם"

שר האוצר יובל שטייניץ התייחס הבוקר (רביעי) לאשפוזו ולמצבו הבריאותי ואמר: "אני מרגיש טוב. קצת חלש ועייף, לא ישנתי 24 שעות. בראיון לתכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי בגל"צ, סיפר שטייניץ: "כנראה שיש לי שפעת ושהתייבשתי. אני ממליץ לציבור לא לעשות מה שאני עשיתי אתמול – לא שתיתי ולא אכלתי יום שלם".

מנכ"ל בית החולים הדסה עין כרם, ד"ר יובל וייס, אמר לוואלה! חדשות כי "שטייניץ פונה על ידי מד"א כשהוא סובל מתחושה כללית רעה. במהלך הלילה הוא עבר מספר בדיקות על ידי רופאים וכולן נמצאו תקינות. בבוקר התקיימו התייעצויות של מספר רופאים והחולט להשאירו לעוד מספר בדיקות ולהשגחה. שטייניץ סובל מתשישות, חולשה ועייפות כללית. מצבו הבריאותי תקין".

בשעות הלילה, בתום הדיון המרתוני עם ראש הממשלה נתניהו בנוגע לגל עליות המחירים, שב שטייניץ לביתו ומשחש ברע, הזעיק רופא. לאחר שעבר בדיקה בביתו, המליץ לו הרופא לסור לבית החולים בכדי לעבור בדיקות מעמיקות יותר. כעת, מצבו טוב, הוא נח בבית החולים הדסה עין-כרם והוא צפוי להישאר לצורך השגחה בבית החולים ביממה הקרובה.

שטייניץ התייחס בראיון גם לעליות המחירים במשק ואמר: "שר האוצר זה תפקיד לא קל, אבל מאוד מעניין ומאתגר. לשמחתי הצלחנו להתמודד עם משבר עולמי ולמנוע את אותם משברים חברתיים וכלכליים כמו אבטלה המונית, שרואים בכל העולם. יש לנו הישגים בלתי רגילים, בטח ביחס לשאר העולם המפותח".

שטייניץ הכחיש כי הוא אינו זוכה לגיבוי ולתמיכה בימים האחרונים: "זכיתי לגיבוי מאוד טוב מצד ראש הממשלה, בכל התכניות הכלכליות האחרונות". שטייניץ סיפר כי לא יגיע לדיון החירום שמכנס הבוקר נתניהו עם ראשי המשק, אך סיפר כי ייתכן שיגיע למסיבת העיתונאים שייכנס הערב רה"מ, בה הוא צפוי להודיע על מתווה של הורדת מחירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully