וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "בלבנון למדנו לא לזלזל בשום אויב"

קובי מנדל

8.2.2011 / 22:35

הרמטכ"ל היוצא גבי אשכנזי השתתף בטקס סיום קורס החובלים ה-122 של צה"ל, והאחרון שלו בתפקיד. הוא קרא לחיילים לשמור על עירנותם: "לעולם אל תעצמו עיניים, הים יכול להשתנות ברגע"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: עידן גוראל)

הרמטכ"ל היוצא, רב אלוף גבי אשכנזי, נאם הערב (שלישי) בטקס סיום קורס חובלים בבסיס חיל הים בחיפה. אשכנזי הזהיר מפני השאננות שהייתה לדבריו ערב מלחמת לבנון השנייה, ופנה לחיילים בדרישה: "הישארו קשובים לרחשי האזור ולעולם אל תעצמו את העיניים. במלחמת לבנון השנייה קיבלנו תזכורת שאסור לזלזל בשום אויב ושהרוגע של הים יכול להשתנות ברגע". לדבריו, על צה"ל לשמור על צניעות ומקצועיות, כדי שלעולם לא ייתפס בלתי מוכן.

הרמטכ"ל סקר את משמר הכבוד בטקס הסיום של קורס החובלים ה-122 של צה"ל, שכלל גם שלוש חובלות בוגרות הקורס. "התמונה שהם מציירים, מיטב בנינו ובנותינו במדים הלבנים, היא תמונתה של החברה הישראלית. לא יכולתי לבקש תמונה מרגשת יותר לטקס שבו אני נפרד מחיל הים", אמר רב אלוף אשכנזי. "כמי שליווה את התקדמותו של החיל בארבע השנים הללו ואת התהליכים והמבצעים המרשימים שעשה, אין לי ספק שתעשו את הכל כדי שלעולם לא נמצא בלתי מוכנים", אמר.

שר האוצר יובל שטייניץ, שדיבר אף הוא בטקס, פתח את נאומו בדברי הוקרה לרמטכ"ל היוצא ודבריו התקבלו במחיאות כפיים סוערות. שטייניץ ציין כי "אשכנזי מותיר אחריו צה"ל חזק יותר, מאומן יותר ונחוש יותר". בהתייחסו להתפתחויות האחרונות באזור, אמר שטייניץ כי "כשרואים את הנעשה סביבנו בטוניסיה, מצרים, תימן ולבנון, ישראל מצטיירת כאי של יציבות דמוקרטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully