וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף את אשתו בפטיש ויפצה אותה במאות אלפים

גלעד גרוסמן

2.2.2011 / 20:59

בשנת 2001 תקף הגבר את אשתו אל מול עיני אחד מילדיהם וגרם לה לנזק רב. הוא מרצה מאסר של 14 שנים וכעת ייאלץ לשלם פיצויים גם לאשתו ולילדיו

בית המשפט לענייני משפחה בתל אביב הורה לאחרונה לגבר לשלם 750,000 שקלים כפיצוי לאשתו לשעבר ולשלושת ילדיו, לאחר שבשנת 2001 תקף את האישה באכזריות באמצעות פטיש למול עיניי אחד הילדים, כך הותר הערב (רביעי) לפרסום.

בני הזוג התחתנו ב-1986, ונולדו להם שלושה ילדים, כיום בני 18, 16 ו-13. לאורך שנות נישואיהם התלוננה האישה מספר פעמים על אלימות מצד בעלה, אולם תמיד ביטלה את תלונותיה. ב-2001 הוגש נגד הבעל כתב אישום בגין תקיפת אשתו. במהלך מעצרו באבו כביר טלפן הגבר מספר פעמים לאישה ואיים לפגוע בה.

בשלב מסוים, הוחלט לשחרר את הבעל למעצר בית. כשלושה שבועות לאחר מכן, כאשר שני ילדיו הבוגרים מבקרים אצלו, נסע הבעל לדירתו הישנה, חדר לדירה כשהוא עוטה גרב ניילון שחור על פניו, נכנס לחדר השינה והכה את האישה באכזריות באמצעות פטיש שהביא עמו. כל זאת לעיניי הילד הצעיר, שהיה אז בן ארבע וחצי.

כתוצאה מהתקיפה, אושפזה האם למשך שבועיים, בעוד הילדים הועברו למרכז חירום, שם שהו במשך כשמונה חודשים ועברו טיפולים פסיכולוגיים, ורק לאחר מכן שבו להתגורר עם האם. הבעל נידון ל-14 שנות מאסר בגין התקיפה. בתביעתה לפיצוי טענה האם, כי בעקבות התקיפה נגרמו לה נזקים בכושר השמיעה, סחרחורות ופגיעה בראייה. כמו כן, היא סובלת מפגיעה נפשית ומידכאון, וחיה בחשש תמידי מפני מעשיו של בעלה לשעבר, עת ישתחרר ממאסרו.

"תיאור אירוע האלימות והברוטאליות בה נהג הנתבע בתובעת, אינם מותירים ספק בדבר הכאב והסבל הרבים שנגרמו לתובעת בעטיו", כתבה השופטת חנה רוטשילד בפסק הדין. "לא יכול להיות חולק, כי קורות התובעת במהלך אותו אירוע חרוטים בזכרונה, מלווים אותה ויילוו אותה במשך כל חייה. בפניה של התובעת עדיין ניכרות צלקות להן גרם הנתבע באירוע האלימות". השופטת גם ציינה את הסבל שנגרם לילדים, וקבעה שיש לפצות את האישה ב-550,000 שקלים, את הבן הקטן ב-100,000 שקלים, ואת כל אחד מהאחים האחרים ב-50,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully