וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הצפות: משאית נתקעה על גשר צאלים

רמי שני

2.2.2011 / 9:05

צוותי חילוץ הוזעקו לסייע לנהג משאית שניסה לחצות את גשר צאלים המוצף. בתום מבצע מורכב, חולץ נהג המשאית בשלום. מי הגשמים בגשר הגיעו במקומות אחדים לעומק של מטר

נהג משאית שהובילה מכלית סולר, חולץ הבוקר (רביעי) במבצע מורכב לאחר שנתקע עם רכבו בגשר צאלים. הנהג ניסה לחצות את הגשר באזור נחל צאלים, אולם הוא התקשה לעבור במקום לאחר שהגשר הוצף במי גשמים. איש הביטחון של המועצה האזורית אשכול, ניקי לוי, סיפר כי "הוזעקנו אל הנהג, כשהבנו שקיימת אפשרות שהוא ייסחף אל תוך הנחל. נכנסנו לשם במהירות, כשאנחנו מחזיקים בחבלים על מנת שלא ניסחף בעצמנו והוצאנו את הנהג". שוטרים שהבחינו בנהג בטרם ניסה לחצות את הגשר ניסו להזהירו וצעקו לו לעצור, אך הנהג לא שעה לאזהרותיהם.

מי הגשמים בגשר צאלים הגיעו במקומות אחדים לעומק של יותר ממטר. המים הציפו שטח ניכר לרוחב הנחל, אולם במקום שבו עובר הערוץ קיימת זרימה משמעותית וחזקה. צוותי החילוץ התמודדו כבר בעבר עם נהגים שניסו לחצות את הזרם. לפני כשנה חולץ נהג רכב חלוקה של עיתונים, לאחר שרכבו נסחף בתוך הנחל.

לפני כשנתיים ניסה ג'יפ של צה"ל לחצות את הגשר, נסחף בשיטפון ונתקע באי צמחיה סבוכה סמוך לגדת הנחל. המשאית שחולצה הבוקר נשאה מכלית דלק. צוותי החילוץ בוחנים כעת אם לגרור אותה החוצה, כדי למנוע מצב שבו היא תיסחף והחומר שבתוכה יישטף לתוך הוואדי ויזהם את המים.

  • עוד באותו נושא:
  • חילוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully