וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך שוכנע הרב עובדיה לתמוך בגיור הצבאי

מוטי לוי

20.1.2011 / 22:32

המכתב שהעביר ראש הוועדה לבחינת גיורי צה"ל לרב עובדיה יוסף הגיע לידי וואלה! חדשות. מהמכתב עולה כי בניגוד לטענות שנשמעו, הוועדה תמכה בהכשרת גיורי צה"ל

חברי הוועדה שהוקמה לבחינת גיורי צה"ל תמכו בהכשרת הגיורים – כך עולה מהמכתב שמסר יושב ראש ועדת הרבנים שהוקמה לבחינת הגיורים לידי מנהיג ש"ס, הרב עובדיה יוסף, והגיע הערב (חמישי) לידי וואלה! חדשות. בעקבות המכתב, הכשיר הרב עובדיה את כל הגיורים. המכתב מפריך את השמועות על כך שהגיורים הוכשרו למרות התנגדותם של חברי הוועדה.

במכתב, החתום על ידי הרב ניסים בן שמעון, ראש אבות בית הדין בתל אביב - יפו, נכתב כי "נפגשנו עם האחראים על מנהל הגיור לדורותיו, כולל המנהלים הנוכחיים, עם הרב הראשי לצה"ל, עם הדיינים המגיירים ועם מקצת המלמדים בסמינר כפר עציון. התרשמנו שמדובר באנשים יראי שמיים העושים מלאכתם במסירות ובנאמנות".

כמו כן, נאמר במכתב כי "קיימנו ביקורים בבתי הדין לגיור בתל אביב (בקריה) ובירושלים. ראינו כיצד מראיינים ומבצעים בפועל את הגיור. יש לציין שבסיום הליך הגיור, כאשר מתקבלת החלטה לגייר, ישנה קבלת עול מלכות שמיים ומצוות על פי גדרי ההלכה".

צילום המכתב מתפרסם באתר החרדי "כיכר השבת" והנוסח שלו יפורסם אף בסוף השבוע בעיתון "יום ליום" של תנועת ש"ס, לצד מכתבו של הרב הראשי לישראל שלמה עמאר בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully