וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חה"א תקף יעדים של חמאס והג'יהאד ברצועה

אופק עיני

12.1.2011 / 0:45

מטוסי חיל האוויר תקפו יעדים של חמאס ושל הגי'האד האיסלמי באזור נצרים לשעבר ובחאן יונס. בין היתר הותקף בסיס של הזרוע הצבאית של חמאס. לא דווח על נפגעים

מטוסי חיל האוויר הפציצו מספר יעדים של חמאס ושל הגיהאד האיסלמי ברחבי רצועת עזה, כך דיווחו הלילה (רביעי) גורמים ברצועה. על פי הדיווח, לא היו נפגעים בתקיפה. מדובר צה"ל נמסר כי הותקפו שלושה מוקדי פעילות טרור במרכז רצועת עזה. עוד נמסר כי זוהו פגיעות מדוייקות במטרות, וכי כל המטוסים שבו בשלום לבסיסם. התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח ישראל בימים האחרונים.

בין היתר, דיווחו הפלסטינים כי מטוסי F16 הפציצו בשתי התקפות שונות את מוצב "אבו ג'ראד", מתחם אימונים של הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, באזור נצרים לשעבר שמדרום לעיר עזה. כמו כן, דווח כי חיל האוויר הפציץ שתי מטרות של הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, שתיהן באזור חאן יונס במרכז רצועת עזה. גם בהתקפה זו לא דווח על נפגעים.

אחר הצהריים תקף חיל האוויר אופנוע עליו נסע מוחמד נג'אר, פעיל הג'יהאד האיסלמי בן 25. על פי דיווחי הפלסטינים, טיל נורה לעבר נג'אר ואדם נוסף בשעה שרכבו על אופנוע ממזרח לעיר חאן יונס. נג'אר נהרג במקום וחברו נפצע. בצה"ל אישרו את דבר התקיפה ומסרו כי נג'אר היה מעורב בתכנון פיגוע המוני בשטח ישראל.

לדברי צה"ל, הריגתו של נג'אר משבשת את הוצאת הפיגוע לפועל וכי הג'יהאד האיסלמי עומד מאחורי הירי אל עבר ישראל בימים האחרונים. הזרוע הצבאית של הג'יהאד כבר הודיעה כי תנקום את חיסולו: "כל האפשרויות לתגובה על הפשע פתוחות בפנינו. "דם השהידים שלנו לא יישפך לשווא. נגיב בזמן ובמקום המתאימים". לפני כשלוש שנים ניסתה ישראל לחסל את נג'אר באזור רפיח שבדרום רצועת עזה. אז הוא נפצע באורח קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully