וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס נער שסירב להשאיל לו את אופניו

רמי שני

5.1.2011 / 14:04

תושב קריית מלאכי נאשם שאנס באכזריות תלמיד ישיבה שסירב למסור לו את אופניו וכספו. על פי כתב האישום, האיש גרר את הנער לבית כנסת סמוך, ביצע בו את זממו ואחר כך שדד אותו

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד אבטה טלהון, תושב קריית מלאכי בן 27, בגין אונס קטין. על פי כתב האישום, האיש אנס נער כבן 15 לאחר שזה לא הסכים לתת לו את אופניו וכן סכום כסף שהיה ברשותו. טלהון נאשם באונס, מעשה סדום, בעילה שלא בהסכמה, שוד ותקיפה בנסיבות מחמירות.

על פי כתב אישום, בחודש דצמבר פגש טלהון בנער שרכב על אופניו וביקש ממנו כסף לצורך קניית משקאות. הנער, שחזר באותה עת מלימודיו בישיבה, סירב. טלהון המשיך לדרוש מהנער את חפציו וביקש ממנו לרכב על אופניו. הנער המשיך לסרב לבקשותיו, אך טלהון לא ויתר. הוא החל לריב עם הנער ובשלב מסוים החל לחנוק אותו. אחר כך, גרר אותו לחלל ריק מתחת למדרגות בית כנסת סמוך, ואנס אותו באכזריות.

על פי כתב האישום, טלהון ביצע בנער מעשה סדום, היכה אותו, ואחר כך שדד ממנו את כספו ואת מכשיר הטלפון הנייד שלו ונמלט מהמקום. תושבים שהבחינו בנער הזעיקו את המשטרה.

הנאשם נעצר תוך זמן קצר ומעצרו הוארך מספר פעמים במהלך הימים האחרונים. לטענת המשטרה, בתחילה, הכחיש הנאשם את דבר האונס, אולם נוכח הראיות שהוטחו בפניו, בהן עדות הנער שנאנס, הוא הודה במעשה.

"האירוע היה קשה ביותר וכתב האישום הוא חמור מאוד", אמר מפקד משטרת קריית מלאכי, סגן-ניצב ירדן קלנטרוב. "התייחסנו לחקירה הזאת בתשומת לב רבה, כדי להגיע לכל הפרטים ולכלול בו את כל העבירות הקשות שהוא ביצע", אמר.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully